niedziela, 25 listopada 2018

Ja też

TE SŁOWA KIERUJĘ DO WSZYSTKICH...





człowiek po prostu jest... nawet nie bardzo wiadomo - jak długo?
I to nie on wybiera swoją rasę, swoją kulturę,
jego prawdziwym problemem nie jest to, że istnieje w określonych warunkach...
tylko odnalezienie się i zrozumienie własnego jestestwa...
że to on sam może uratować się przed samym sobą...
choćby nawet w ograniczeniu własnej rozpaczy, braku nadziei...
a co człowiek najczęściej robi?

Szuka winnych wszędzie tylko nie w sobie.
W sobie najczęściej pielęgnuje samouwielbienie... to cecha wielkich egoistów...
albo na odwyrtkę wkłada w siebie całkowity brak nadziei, wieczne zwątpienie...

i tu nic takiemu nie pomoże...
ani wspaniałe jego pochodzenie, kolor skóry, włosów, ponadprzeciętne IQ...
czy piękna słowiańska historia...

bo najczęściej sam tworzy sytuację (historię),
która go może z tych jego wszystkich dobrodziejstw obłupić...

i nie mów: jestem zagubiony, wszystko na nic...

człowieku, skoro tak mówisz - nie wiesz jakie masz zasoby...
w tobie istnieje wszystko...
i pomyśl minutkę - czy można ciebie z tego tak łatwo oskubać?

Nie! Bo w tobie jest wielki zapas tego co ci niezbędne do życia, szczęścia, miłości...
to są nasze tajne pokłady natury... i ciągle kiełkują i kiełkują,
chociaż wydaje się wcale ich nie siejesz...
i tylko twoja ignorancja nie pozwala ci zebrać twoich plonów...
wydaje ci się to strasznie trudne.

Spróbuj już na początku przeskoczyć tą przepaść...
ale nie mów już przy pierwszym kroku - ja tego nie przeskoczę.

Namaste

Vancouver
17 Nov. 2018

WIESŁAWA



Życie to krótka przeprawa przez czas obecności tutaj,
Szkoda go na narzekanie, czy wytykanie innym błędów.

Szkoda też czasu na takową służbę dla innych ambarasów,
A jedynie współpraca na podobnych zasadach jest możliwa.

Nie warto za niczym teraz gonić, bo to nie dla nas piłka,
Lepiej uważać co do nas trafia, bo ma szansę zaistnienia.

Cierpliwi dostają pełny zestaw i lepiej już wyposażony,
A niecierpliwi to co najbliższe i to zrobione pośpiesznie.


Obraz może zawierać: na zewnątrz, przyroda i woda

,,Gdy stoisz w Świetle, otrzymujesz połączenie z istotami, 
które również w tym świetle stoją, przez co zostanie przerzucony most 
ponad twoją samotnością i wejdziesz w nowe życie. 

Wewnętrzna radość stanie się wtedy tak wspaniała, że poznasz, co to błogość. 
Droga do błogostanu jest otwarta dla ludzi na Ziemi, to nie jest zamknięta droga. 
Została otworzona, ponieważ na Ziemi żyje tak wielu cudownych ludzi,
 którzy pozostają w Świetle i sprowadzają to Światło na Ziemię”.
- Mistrz Morya

Obraz może zawierać: chmura, niebo, zmierzch, na zewnątrz, woda i przyroda

Nie wiem, czy stoję w świetle, ale myśląc o tym czuję się bezpieczniej,
Może zabrzmi to banalnie, ale cieszę się każdą chwilą, gdy nic nie boli.

A jak coś zaboli to skupiam się na tym i szukam odpowiedzi co to oznacza,
Czasami los daje przedziwne znaki, potknąłem się i zaliczyłem dziś upadek.

Gdy tylko wstałem natychmiast skupiłem uwagę co to może oznaczać,
Zrozumiałem już po czasie, gdy córka wróciła ze szkoły bez portfela.

Natychmiast ruszyliśmy samochodem za autobusem w którym miała znaki,
Jakieś dziwne zachowanie pasażera i jego utkwione bezzasadne spojrzenie.


 Obraz może zawierać: niebo, drzewo, zmierzch, na zewnątrz, przyroda i woda


Faktycznie z jednego przystanku ruszyliśmy na następny ten końcowy,
Wtedy miałem okazję jej powiedzieć jak to kosmos nam tu podpowiada.

Była w szoku stresu jak i radości, a więc każde słowo zapadało głęboko,
Opowiedziała, że ma dziwne zdarzenia, a ja powiedziałem jak je czytać.

A, że ona wybiera się na psychologię, to powiedziałem jej, że samo czytanie książek,
O przypadkach opisywanych zdarzeń bez własnej praktyki obserwacji nic jej nie da.

 Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Że to my musimy nauczyć się czytać niespodziewane znaki i z nieznanej góry,
Bo ona ma wgląd szerszy w problemy najczęściej ukryte w podświadomości.

I to, że kiedyś może dawać nam znaki jak na nich tu uczyć,
A my, musimy je jako nietypowe zauważyć na ekranie bytu.

 'Fall On Me' woła dusza w nas czemu ty nie odpowiadasz,
Kiedy cię wołam od eonów czasu na nasz wspólny spacer.


Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz