wtorek, 6 listopada 2018

TWOJA MOC

 

Kiedy budzi się w nas Energia Kundalini, to jesteśmy już więcej niż,
 Niż tylko fizycznym ciałem i stajemy się wielowymiarowi (Merkaba). 

Kiedy już stajemy się świadomi własnych ciał energetycznych 
Aktywujemy tworzenie ciała świetlistego, a są to już ciała 

bardzo wysoko wibrujące, posiadające energie 
o bardzo wysokich częstotliwościach. 

Kiedy to następuje osiągamy bardzo wysoki stan wibracyjny, 
w którym nasza duchowa Jaźń jest w stanie połączyć się z ciałem fizycznym 
i przetransformować go w inną formę.
 I pomimo, że dalej jesteśmy niby tą samą formą fizyczną, 
to jednak to ciało ma dużo wyższe możliwości.

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

No właśnie na czym polegają te transformacje? 
Na łączeniu i dostrajaniu się naszych ciał w jedno.

Tak jak statek kosmiczny dostraja się do doku stacji kosmicznej czy statku,
 Ja mam przeświadczenie od dawna, że na jednym z nich po prostu służę, 

Ale nie tak jak sobie wyobrażamy po Star Treku,
Bo to powrót jak do domu właściwego wymiaru.

Obraz może zawierać: niebo i przyroda

Pamiętajmy, że nie ma dla nas wspólnych gwiezdnych wrót,
Bo każdy ma swoje ciała nawinięte jak na sznurku koraliki.

Z tym że każdy z nich nie jest widzialny dla drugiego, 
A i wiemy już, że musi być też ciągłość w Stworzeniu. 

Jak i to, że wchodzimy w ten świat z wyższego koralika od środka, 
A więc musimy zrobić teraz odwrotnie do niewidzialnego i swojego.

 Obraz może zawierać: chmura i niebo

 Jak do wrót w sobie wprost do serca, ale dlaczego to wszystko piszę?, 
Bo dzisiaj w nocy miałem takie odczucie i potwierdzenie intuicyjne...

To, że ja sam się do nich dopasowuję, ale to nie oznacza, że gdzieś zniknę, 
A ciało fizyczne zostawię, będzie to tak, jakbym założył czapkę niewidkę.

Dla siebie i dla innych, ale sam będę przyłączony do ciała eterycznego czyli aury..?
Nie wiem...

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz