środa, 21 listopada 2018

Miłość


Grupa profesjonalistów zadała pytanie dzieciom w wieku od 4 do 8 lat: „Co oznacza „Miłość”?”.
Odpowiedzi, które uzyskali były szczere i głębsze niż ktokolwiek mógłby się spodziewać...
„Gdy moja babcia dostała zapalenia stawów nie mogła więcej się schylać 
i malować sobie paznokci u nóg.
Więc mój dziadek robi to za nią przez cały czas, 
nawet gdy jego ręce też dostały zapalenia stawów… To jest miłość.”
Rebecca –8 lat
„Gdy ktoś Cię kocha, sposób w jaki wypowiada Twoje imię jest inny.
Po prostu wiesz, że Twoje imię jest w jego ustach bezpieczne.”
Billy –4 lata
„Miłość jest wtedy gdy wychodzicie razem na kolację
i oddajesz temu komuś większość swoich frytek bez żądania by oddał Ci swoje.”
Chrissy –lat 6
„Miłość to, to co sprawia, że się uśmiechasz gdy jesteś zmęczony.”
Terri –4 lata
„Miłość jest wtedy, gdy moja mama robi kawę dla mojego taty
 i bierze łyka zanim mu ją da, by sprawdzić czy dobrze smakuje.”
Danny –lat 7
„Jeśli chcesz się nauczyć jak lepiej kochać, powinieneś zacząć od znajomego,
którego nienawidzisz.”
Nikka –lat 6
„Miłość jest gdy mówisz facetowi, że podoba Ci się jego koszulka,
 a on nosi ją potem codziennie.”
Noelle –lat 7
„Miłość jest jak malutka stara kobieta i malutki stary pan,
którzy wciąż są przyjaciółmi, mimo tego że znają się już tak dobrze.”
Tommy –lat 6
„W czasie mojego koncertu na pianinie byłam na scenie i bardzo się bałam.
Spojrzałam na wszystkich tych ludzi patrzących na mnie
i zobaczyłam mojego tatusia machającego mi i uśmiechającego się do mnie.
Tylko on tak robił. Już więcej się nie bałam.”
Cindy –lat 8
„Miłość jest wtedy, gdy mama widzi tatę śmierdzącego i spoconego,
i wciąż mówi, że jest przystojniejszy niż Brad Pitt.”
Chris –lat 7
„Miłość jest wtedy, gdy
Twój piesek liże Cię po twarzy nawet jeśli zostawiłeś go na cały dzień samego w domu.”
Mary Ann –4 lata
„Miłość jest wtedy, gdy mamusia widzi tatę na toalecie i nie uważa, że to ohydne.”
Mark –lat 6
„Naprawdę nie powinieneś mówić „Kocham Cię” jeśli tak nie myślisz.
Ale jeśli tak myślisz powinieneś mówić to często. Ludzie o tym zapominają.”
Jessica –lat 8
Zwycięzcą jest czterolatek, którego sąsiadem jest starszy pan, który niedawno stracił żonę:
Widząc jak straszy pan płacze, maluch poszedł do jego ogrodu,
wspiął mu się na kolana, i po prostu tam siedział.
Gdy jego mama zapytała co powiedział sąsiadowi, maluch odpowiedział:
„Nic, po prostu pomogłem mu płakać.



Gdy z miłością podejdziemy do nauki to nawet szkoła da się polubić,
Pod warunkiem, że zapomnimy w niej o życiu w przeszłości błędów.



Gdzieby nie było wciskają nam historyczne błędy każą je powtarzać,
Na lekcjach historii zapisują ich fakt istnienia w obecnej przyszłości.

Człowiek w gniewie jako bez miłości, powtarza to czego się nauczył,
Bo zamiast uczyć miłości, pokazujemy co jej brak robił w przeszłości.



Miłość zaślepia szał pożądania stąd rodzi się dla nas lekcja doświadczenia,
Gdybyśmy nią sami promieniowali następowałaby naturalna sedymentacja.

Podobne przyciągałoby podobne i opadało od razu na dno prawdziwej miłości,
A tak pożądanie ślepo tworzy zupę wrzącą i wymieszaną różnym stanem miłości.

Czy miłość tworzy doświadczenie, bo wydaje się że jej brak bardziej,
Rodzi nie smak braku czegoś i łączy parę z brakami na samym wstępie.



Można przejść przez życie jałowo bez spotkania miłości,
Ale co to za życie bez rozczarowań i bez niedoskonałości?

Życie lepiej smakuje, gdy nie jest gotową papką,
Tak samo i miłość lepiej smakuje po rozczarowaniach.



Największe bzdury o niej jako o miłości piszą ci co jej nie doznali,
Podobnie piszą i opisują wspaniałość przyszłego nieba i szczęścia.




'Jednym z aspektów związanych z czakrą sakralną jest siła seksualna, 

która bardzo mocno związana jest naszą fizycznością 
i odczuwaniem przyjemności seksualnej. 
Popęd seksualny jest pierwotną siłą tworzenia. 
Seks poza tym, że tworzy nowe życie, 
jest również sposobem na wyrażanie samego siebie, narzędziem, 
które mówi o tym, jaki mamy stosunek do otaczającego nas świata. 
Seks pozwala nam także odkryć swoje ciało 
i jego potrzeby, naszą zmysłową i erotyczną naturę. 
Jest też wyrazem naszej duchowej natury, 
bowiem przyjemność erotyczna jest przeżywana w teraźniejszości, 
jest świętym spotkaniem z drugim człowiekiem, drugą zmysłową Istotą, 
w którym odrzucamy większość swoich ograniczeń, 
by oddawać się radości płynącej z kontaktu fizycznego.

 

 Nie uświadamiamy sobie często, jak ważne jest, 
z kim wymieniamy się energią, a seks to przecież potężna energia. 
Nasze pola energetyczne łączą się wówczas w jedno 
przekazując sobie wzajemnie mnóstwo informacji. 
Kiedy rozpoczynamy współżycie seksualne z pierwszym partnerem 
musimy mieć świadomość, że zapisujemy w sobie wzorzec energetyczny tej osoby. 
W praktyce oznacza to, że sposób, w jaki uprawiamy seks, 
staje się dla nas sposobem, w jaki będziemy go doświadczać później.
 Doznania erotyczne zwykle prowadzą do orgazmu, 
a rozładowanie napięcia ma duże znaczenie dla zdrowia psychicznego,
 fizycznego i mentalnego. 
Orgazm jest sposobem na uwolnienie różnych złogów energetycznych, 
które gromadzimy w wyniku różnych zwykłych kontaktów.'

 

W miłości niczego nie oczekuj i poddaj się jej całkowicie,
Wtedy to połączenie dusz sprawi, że będzie też prawdziwa.

To zgodność dwóch poziomów ciał i dusz,
Sprawia, że tak naprawdę jesteśmy zakochani.

Każde odstępstwo to fałszywka, która nas czegoś o miłości uczy,
Nie jestem ekspertem, ale się zorientowałem, że dopiero się uczę.



Miłość, to jak miód w życiu,
Dobrze smakuje nie szkodzi...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz