poniedziałek, 26 listopada 2018

Mówisz, że kochasz




Mówisz, że kochasz deszcz, 

a rozkładasz parasolkę, gdy zaczyna padać. 


Mówisz, że kochasz słońce, 
a chowasz się w cieniu, gdy zaczyna świecić. 
Mówisz, że kochasz wiatr, 
a zamykasz okno, gdy zaczyna wiać. 
Właśnie dlatego boję się, kiedy mówisz, że mnie kochasz.''


William Shakespeare Romeo i Julia .





'Pomyślałem, że prędzej czy później światło nade mną
Spłynie w dół kręgami i poprowadzi mnie ku miłości'
 Co do diabła się ze mną dzieje?”
 i 
„Jak to możliwe, że nie potrafię wykonać tej roboty?”
Dlaczego to się nie dzieje szybciej?” 

Nie potrafię jasno myśleć
Już zbyt długo tu jestem i nie chcę dłużej czekać 

Leć jak kula armatnia wprost w moją duszę
Rozerwij mnie na strzępy i scal mnie na nowo
 Jestem gotów o to walczyć i ponieść ten ciężar.
 
Jednak z każdym krokiem nieustannie pytam, co jest prawdą
Przyjdź do mnie, bądźmy razem, napijmy się kawy.
” Spadnij na mnie.* „Drogi Mistrzu,

Spadnij na mnie otwierając ramiona
/Spadnij na mnie/
Fall ON Me 

Z całym twoim światłem
Z całym twoim światłem
Z całym twoim światłem
Fall ON Me
Presto una luce ti illuminerà
(Światło wkrótce spłynie na ciebie)
Seguila sempre, guidarti saprà
(Podążaj za nim zawsze, a ono cię poprowadzi.)
 
 
Tu non arrenderti, attento a non perderti
(Nie poddawaj się, bądź czujny, nie zagub się)

E il tuo passato avrà senso per te
(A twoja przeszłość nabierze dla ciebie sensu)
 Vorrei che credessi in te stesso, ma sì
(Chcę, żebyś w siebie wierzył, naprawdę)
In ogni passo che muoverai qui
(W każdy krok, jaki tu podejmujesz)
È un viaggio infinito, sorriderò se
(To niekończąca się podróż – uśmiechnę się, jeśli)
Nel tempo che fugge mi porti con te
(Zabierzesz mnie ze sobą przez ten wiecznie płynący czas)

Wesprzyj się na mnie
Ascoltami

(Posłuchaj mnie)
Wesprzyj się na mnie
Abbracciami

(Obejmij mnie)
Wesprzyj się na mnie
Finché vorrai
(Tak długo jak zechcesz)
Finché vorrai
(Tak długo jak zechcesz)
Finché vorrai
(Tak długo jak zechcesz)
Finché vorrai
(Tak długo jak zechcesz)
Zamykam oczy i widzę cię wszędzie
Wychodzę na zewnątrz i jakbym oddychał tobą
Czuję, że jesteś
Wesprzyj się na mnie
Ascoltami

(Posłuchaj mnie)
Wesprzyj się na mnie
Abbracciami
(Obejmij mnie)
Wesprzyj się na mnie i otul swoim światłem
I otul swoim światłem
I otul swoim światłem
 Anyone who is a parent, anyone who knows the precious responsibility of being 
a mother or a father, will fully grasp the meaning of this piece. 
 ‘Fall On Me’ is the first time I have duetted with my son Matteo Bocelli".

Andrea Bocelli, Matteo Bocelli - Fall On Me


https://scontent.fktw1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/46505752_2086070271707361_2511022783878660096_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=a2aea57f7e6c58efb0d9764872b6eca0&oe=5C6A631D

Nie będę nic od siebie dodawał,
Bo jestem ojcem trojga dzieci.

Już od dawna mam świadomość własnego 'ojca',
Który mi zawsze w życiu towarzyszy jako Mistrz.

autor  blogu




 Rozpoczęciu ludzkiego życia towarzyszy światło – dosłownie. Naukowcom z Northwestern University udało się utrwalić na filmie moment poczęcia. Wyraźnie widać na nim, że kiedy komórka męska i żeńska łączą się w nowe życie, następuje rozbłysk. Film stanowi uzupełnienie do opublikowanej niedawno pracy badawczej.

W chwili połączenia się komórek męskiej i żeńskiej, w momencie poczęcia nowego życia, komórka jajowa wypuszcza duże ilości cynku, który tworzy „iskrę” widoczną przy użyciu mikroskopu.
– To było niewiarygodne – powiedziała Teresa Woodruff, profesor położnictwa i ginekologii na wydziale medycznym wspomnianej uczelni. – Obserwowanie cynku promieniującego na zewnątrz w eksplozji z każdej ludzkiej komórki jajowej zapierało dech w piersiach – przyznała.

egg4-large_transs2fjwyunpl4ezqrmexz8gaifd0wdmjrphq1c2i3jrag


Zespół badawczy odnotował takie „cynkowe iskry” już wcześniej, w przypadku komórek jajowych myszy, jednakże nigdy nie obserwowano tego procesu u istot ludzkich.
– Cała biologia zaczyna się z chwilą zapłodnienia – konkludowała Woodruff, zaznaczając, iż poczęcie człowieka nadal pozostaje wielką tajemnicą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz