piątek, 9 listopada 2018

Kwiat Życia

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.


'Kwiat Życia' nie jest mi obcy od momentu kiedy w szpitalu po zabiegu,
Zwiesiła się z niego jako oczkami żywa firanka jak telebim przede mną.

Co ciekawe jak już niejednokrotnie pisałem mogłem do niej się zbliżać,
Ale nie ciałem tylko świadomością myśli z zachowaniem obecności tutaj.

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

A więc, gdy pomyślałem jak wygląda i co jest w środku,
Natychmiast się do jednego oczka zbliżyłem i wleciałem.

Tak poznałem światy jak przypuszczam równoległe jak firanki oczka,
Które wciągały mnie do siebie znajdującymi się w nich odpowiedziami.


Obraz może zawierać: tekst

Czułem się wtedy w podobnej sytuacji jak ta Alicja w krainie czarów,
Ale jak zauważyłem miałem na nią wpływ myślami prawie natychmiast.

Mogłem zmieniać kolory kwiatów, pory roku, ale nie mając słuchu,
Pewnie dlatego wtedy miałem wrażenie, że jest nim na sali szpitala.



Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

No cóż, to zapewne tylko moja bajka, ale wiem, że na każdego czeka inna,
Ale jeśli Kwiat Życia Melchizedeka znany jest od dawna to coś w tym jest.

Jest on na wszystkich artefaktach starożytnych cywilizacji,
Występuje w większości przesłań, a mnie się pokazał również. 

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Co można powiedzieć więcej nie musimy w to wierzyć,
Wystarczy zaufać mu jako podstawowej fakturze bytu.

Jeśli ul pszczeli jest o  podobnym kształcie i daję miód,
Jeśli zmieni kształt na taki jak os staje się zły tak jak i one.

O tym mówi i o energiach kształtu Feng shui i warto to wiedzieć,
Że energie trafiając na odpowiedni i zachowują się zgodnie z nim.

 Obraz może zawierać: tekst

'Nie można stać się oświeconym wyobrażając sobie figury światła, 
Ale czyniąc ciemność świadomą.' czy to się z tym co mówię nie zgadza?

Gdy jesteśmy w stanie medytacyjnym układamy energię wedle niego,
Gdy nasze myśli wracają do przeszłości to już tworzymy jego dysonans.

Kwiat Życia to podstawowa forma naszej fizycznej egzystencji,
Naszym nieodpowiednim myśleniem zmieniamy jego kształt istotnie.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Prawdopodobnie to porządkując nasze myśli i uwalniając te, które go odkształciły,
Wracamy do właściwego kształtu z wypełnionym zapasem zdobytych doświadczeń.

To my uświadamiając to sobie tak rozświetlamy ciemność,
Prawdopodobnie to nasze zadanie z którym tu przyszliśmy.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, tekst i na zewnątrz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz