sobota, 14 kwietnia 2018

Raj?


Zdjęcie użytkownika Best Destinations To Travel.

Nie tyle śni mi się taki raj, co widziałem jego wizję,
Sny na ogół mam dość niewyraźne, za to ważny sens.

Zdjęcie użytkownika Best Destinations To Travel.

To żaden Raj, to raj na Ziemi w parku Chorwacji;
Park Narodowy Jezior plitwickich w Chorwacji.

Zdjęcie użytkownika Best Destinations To Travel.



Stwórz mnie
Stwórz mnie na obraz i podobieństwo
twych potrzeb i najskrytszych pragnień.
Przemień mą pustkę w szaleństwo,
choćby na kilka oczu mgnień.

Powołaj mnie do istnienia,
naucz mnie siebie czuć.
Łudź mnie nadzieją spełnienia
nawet tych wyższych uczuć.
Wydobądź mnie z tej studni,
gdzie nigdy nie ma dna.
Człowiekiem mnie zaludnij
i naucz żyć za dnia.

Witold Tylkowski



Zdjęcie użytkownika Witold Tylkowski.



Może jesteśmy już w Raju, a tego innego naprawdę już nie ma,
Więc cieszmy się co on nam przynosi razem z wątpliwościami.



Jak widać nie tylko w Chorwacji są takie rajskie okazy piękna,
Wszystko zależy od stanu świadomości umysłu zaangażowania.




No właśnie, jak uwolnisz się od grzechu będziesz w Raju,
Tego nas uczył Jezus w ewangelii, a co wg Jima Carrey'a?


"Kochaj bliźniego, jak siebie samego"  tego Jezus i Jim, jak i ja głosimy,
Z humorem podchodź do życia i niezbyt poważnie, a będziesz zdrowy.

Jim Carrey:



Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.

Tak właśnie jest faktycznie wszystko jest we wszystkim,
W całość się zamyka, ocean w kropli, akwarium w oceanie...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz