niedziela, 22 kwietnia 2018

Myśl


https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/30728114_1853726654647469_4620030486876090703_n.jpg?_nc_cat=0&oh=c207cc5c7e69ab5e670e33f299e89101&oe=5B68DEBD

Dopiero w szpitalu przekonałem się o prawdziwości tej teorii,
Bo zawsze gdy zadam sobie głębokie pytanie dostaję odpowiedź.

Nie zawsze dzieje się to natychmiast i nie zawsze mi się podoba,
A szczególnie sposób, czasami dramatyczny jak to właśnie wtedy.

Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.

Byłem wtedy ciekaw, jak wygląda faktura rzeczywistości w której żyjemy?
Jak ją odbieramy pozazmysłowo, a nie tylko wyobraźnią i pod mikroskopem.

Widziałem już jak może się ona zmieniać by mi się przypodobać jak po DMT,
Ale to było roślinnej bo po Aya'i, a więc dotyczyło to struktury jakoby i roślinnej.

Zdjęcie użytkownika Inspiracje duszy.

Pewnie podobnie wyglądałoby i po zwierzęcej, ale teraz było już po mojej,
Bo myślą mogłem wszystko, to co pomyślałem natychmiast się spełniało.

Za sprawą mojej zapewne świadomości wchodzącej w kolejny Kwiaty Życia,
Nie mogłem siebie zobaczyć i całe szczęście, bo widziałem też i reakcje istot.


Może właśnie tak podobnie jak my teraz orbsy i UFO,
Jedne z nich uciekały, a inne biegły w moim kierunku.

Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.

Nie mówię tu o kreacji za pomocą świadomości, ale o podróżowaniu,
Zwiedziłem wiele światów, będąc jednocześnie świadomy 'obecności'.

Czy rozmów pielęgniarek i lekarzy na sali szpitalnej i sąsiednich pacjentów,
Po prostu miałem dodatkowy telebim w powietrzu, do którego wlatywałem.


Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.

Całość przypominała firankę zawieszoną w powietrzu z oczkami Kwiatów Życia,
Natychmiast przyszło mi do głowy i wleciałem w jedną, a wyleciałem nad lasem.

Mogłem zwiedzać i podziwiać, a nawet i zmieniać kolory i pory roku,
Nurkować w tamtejszych oceanach podziwiając miejscową florę i faunę.

Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.

Każdy z nich jako z równoległych światów dawał mi odpowiedzi na pytania,
Trzy dni w szpitalu po zabiegu i dwukrotnej defibrylacji przeleciały szybko.

Zgadzam się z Mooji co do powyższego stwierdzenia identyfikacji z myślą,
Że wtedy gdy to robisz masz swoją moc kreacji jak uwierzysz w swoje W.J.

Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.

Odpowiedź dostałem już wcześniej na sali zabiegowej i przed drugą defibrylacją,
Gdy uwolniony ze swojego Kwiatu Życia wszedłem w wyższy K. Ż. jak w ocean.



Zrozumiałem, że to ja jestem kosmosem i poczułem nieprawdopodobną wolność,
Gdy wszystkie inne światy i kosmosy mam w sobie zminiaturyzowane w komórkach.

Gdy taką myśl odkryjemy w sobie, to po pierwsze przestajemy się bać czegokolwiek,
Stajemy się jednoczesnym Kreatorem i Kreacją Stworzenia i każdą w niej obecnością.

Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.

Teraz to już wiem, że to ja sam sobie to pokazałem,
Aby zrozumieć samego siebie w innych aspektach.

Właśnie to, co zawsze mówiła Maria B. od 'Listu' w swoim wewnętrznym przekazie:
'Ja jestem w tobie, a ty we mnie w nieskończonych odbiciach' - na pytanie do Stwórcy.




Teraz tak sobie tłumaczę, że widząc Was, to widzę symulacje mojego postrzegania,
A Wy widzicie mnie jako swoją symulację, ale razem jesteśmy ze Stwórcą w Jedni.

Zdjęcie użytkownika Evolve and Ascend.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz