czwartek, 8 lutego 2018

Tyle możesz


Zdjęcie użytkownika Myśl co chcesz.

Wyobraźnia zaczyna działać wtedy, gdy przestaniesz widzieć,
To co stacjonarne i to co zawsze było wcześniej rozpoznane.

Łapiemy się na tym, że nie zwracamy uwagi już na coś i na kogoś,
Nawet czasami posądzeni o niegrzeczność i niechcący potrącamy.

Zdjęcie użytkownika Myśl co chcesz.

To stan głównie małych dzieci zajętych intensywnym myśleniem,
Można go uzyskać odwrotnie na czyimś jednym się koncentrując.

Jeden i drugi sam próbuje zajrzeć za obraz odbity siebie w lustrze,
Jak czynią to ssaki naczelne obserwujące swoje w lustrze odbicie.

Zdjęcie użytkownika Myśl co chcesz.


Ptaki widzą więcej, bo z góry, my bo abstrakcyjnie w 3D,
Łatwo sobie więc wyobrazić, że pokonujemy jakąś zasłonę.

Ograniczają nas niedoskonałe zmysły, które inni mają doskonalsze,
A więc jest możliwość widzenia za nich wszystkich i o wiele lepiej.

Ale co robić gdy się ich nie ma takich jak inni przedstawiciele natury,
Wtedy to zaczynamy próbować widzenia wglądem poza zmysłowym.

W pewnym sensie zastąpiła to technika satelitarna tv,
Nie ma już dla nas barier odległości na całym globie.

Wyobraźmy sobie, że i natura posiada swój własny naturalny system,
Czasami ci co taki wgląd mają nazywają to systemem kroniki Akaszy.

Zdjęcie użytkownika Myśl co chcesz.

"Kiedy chodziłem do szkoły, zapytali mnie, kim chcę być, kiedy dorosnę. 
Napisałem: "chcę być szczęśliwy". Powiedzieli mi, że nie rozumiem zadania,
 a ja im powiedziałem, że nie rozumieją Życia".

To słowa Johna Lennona.

I dalej:

"Bez kulturowego szkolenia radość jest moim stanem naturalnym. 
Tak naprawdę, im lepiej się bawię, tym lepiej układa się życie".

To słowa Pam Grout.


No cóż, od dzieciństwa jesteśmy przyuczani do przekonań innych,
Poczynając od rodziców, potem przez nauczycieli w szkole i w pracy.

Świat przy nas zmienia się nieprawdopodobnie szybko,
A my na to co się w nim dzieje nakładamy dawne ramy.

 Zdjęcie użytkownika Elen Elijah.

https://www.youtube.com/watch?v=VReNc_Cvsfc

Jesteśmy już przeszło po pięciu latach po tym wywiadzie Ashayany,
A odebrałem go podobnie jak tuż przed wydarzeniami z 2012 rokiem.

Tak samo tyle co mogłem już wtedy, tak i dzisiaj, ale jestem teraz pewniejszy,
Naszych Opiekunów i siebie samego, co do zachowania spokoju i miłości.

Bo tylko to mi zostało, tak jak mi pokazano po zatrzymaniu akcji serca,
Tylko spokój zaufanie do tego co się stać może jest gwarantem przetrwania.

 Zdjęcie użytkownika Elen Elijah.

Gdy już się naprawdę nie będziesz utożsamiał z ciałem przestaniesz się bać,
A tylko na tym polu wibracyjnym strachu, mogą nam cokolwiek zrobić obcy.

Mam na myśli te siły, które zaprzeczają wolności Jedni,
Nie można odgrywać rolę pasożyta i być świętym religii.

Zdjęcie użytkownika Elen Elijah.

Będziesz miał wybór i tyle będzie naszego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz