wtorek, 6 lutego 2018

Oczyszczanie

Zdjęcie użytkownika Grace Zabrocka.

'Ukochana święta Obecności, z całego serca, żądam rozwiązania wszystkich SIECI 
oraz związanych z nimi epigenetycznych i negatywnych struktur ego zainstalowanych przez Obcych, 
które nieświadomie współtworzyłem, które były szkodliwe dla mojego ciała, ducha lub świadomości. 
Proszę ukochaną świętą Obecność mojej prawdziwej Matki i prawdziwego Ojca, aby wyeliminowali wszelkie kodowane spirale Fibonacciego lub odwrócone sekwencje życia, które wyłaniają się z jakiegokolwiek punktu w którymkolwiek z moich ciał: fizycznego, emocjonalnego, mentalnego lub duchowego. Połóż kres wszystkim pasożytniczym działaniom, mutacjom AI i podczepienia NET do mojej żywej struktury i formy. 
Proszę przerwać wszystkie obce więzi i zepsute elementy, które wyssały moją siłę życiową - z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. 
Poświęcam całą swoją świadomość i siłę życiową odrodzeniu mojej świadomości Chrystusa Sofii, aby zbudować i podtrzymywać najwyższy wyraz mojej boskości w strukturze mojego ciała diamentowego słońca na Ziemi, tak jak Bóg by tego chciał. Dziękuję!'

Zwrócenie uwagi na te obszary w ciele fizycznym i wspieranie wyższego duchowego ucieleśnienia pomoże uwolnić i ponowne zaszyfrować te mutacje, które są połączone z ludzkimi programami zbiorowej świadomości działającymi, aby uszkodzić elementarną materię.
 
zapamiętaj -Dzisiaj jest dzień nowych początków.

 Zdjęcie użytkownika Garrith Lamanov El Melchizedek.

A tak w ogóle nie chodzi tylko o oczyszczanie,
Przecież tworzenie w Nowej Erze będzie zaraz.

Nie mam pojęcia jak to się dzieje, ale co pomyślę to się spełnia,
Od razu wyjaśnię, że nie chodzi o materialne doczesne sprawy.

Zdjęcie użytkownika Boštjan Sanič.

Chodzi o zamiar, na przykład odnośnie jakiejś sprawy,
Wtedy nie wiadomo skąd i jak przychodzą odpowiedzi.

Ale trzeba być bardzo uważnym i nierozproszonym w skupieniu,
Właśnie to miałem na myśli myśląc o oczyszczonym przedpolu.

Zdjęcie użytkownika Boštjan Sanič.

Nie chodzi też o stan medytacyjny czy Samandi,
Chodzi o spokój i równowagę w czasie obserwacji.

Jeśli fokus uwagi tak jak u kamerzysty będzie w stałym napięciu,
To będzie najwięcej wtedy widział rzeczy nietypowych do obserwacji.

Czasami nie o nią chodzi tylko o przykładowo zwrot do tyłu,
I wyłapanie w tłumie charakterystycznej nieprawidłowości.

Zbiegi okoliczności jak znaki podobnych cyfr na zegarze,
Deja vu dotyczące miejsc i wcześniej nie znanych mi ludzi.

Zdjęcie użytkownika Boštjan Sanič.

Żeby to dostrzec nie potrzeba szczególnego oczyszczania ekranu życia,
Jego nie da się oczyścić, bo to jak stop klatka naszej chwilowej uwagi.

Chodzi o to, że na nim już nic nie można zrobić jak powyżej,
Np. złapać tą w ekstazie damę, aby gdzieś nie spadła do morza.

Oczyszczanie jest w nas automatyczne zależne od aktualnego uczucia,
Uczucie miłości do wszystkiego zapobiega wszystkiemu co się stanie.

Zdjęcie użytkownika Boštjan Sanič.



Najlepiej jest stale marzyć o tym co jest piękne i dobre,
Dobre dla wszystkich powszechnie, jak manna z nieba.

To jak retuszowanie zdjęcia tuż przed jego powstaniem na ekranie,
Ale nie myślą jak pędzelkiem, tylko pewnością, że dobrem się stanie.


Zdjęcie użytkownika Animals Shot.

Hippo saving little zebra

Czy to nie dobry przykład, 
że wege pokazują empatię...



https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/27539985_538542849843552_4300488311462065239_n.jpg?oh=33974fe5fc2d25b730294e75c0497f8a&oe=5B1D6B8D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz