niedziela, 25 lutego 2018

Bycie dziwnym dla innych

Zdjęcie użytkownika Witold Tylkowski.

W wieku szkolnym pamiętam zmianę po utracie chwilowo świadomości,
Wtedy, gdy kolega w zabawie uderzył mnie w tył głowy i stałem się inny.

Coś podobnego zdarzyło mi się przed witryną księgarni po maturze,
A efektem było wymuszenie na mamie zakupu książki w nagrodę.

Wtedy zapoznałem się z tzw. "karmą"

 Zdjęcie użytkownika Witold Tylkowski.

Ale to dopiero przyszło później i po okresie dojrzewania,
Aż do zawału nie było dla mnie problemów nie do załatwienia.

Dzięki temu powstał szpital w Legionowie z inicjatywy i praktycznie z niczego,
Ale i zejście do stanu dna piekieł po kontroli, jak w 'Między niebem, a piekłem'

Po tym już jako odrodzony i po zawale wstąpiłem na ścieżkę,
Ale dalej byłem zapewne dziwny dla innych tu nieobudzonych. 

Zdjęcie użytkownika Witold Tylkowski.

Myślę, że to, aby stać się ojcem dla córki w wieku lat 60 - ciu,
Nie było niczym dziwnym, ale to że mówiłem o tym wcześniej.

Matkę jej w rok po wylewie niczym takim nie zaskoczyłem,
Moją uwagę przyjęła jako puszenie się koguta na podwórku.


Zdjęcie użytkownika Witold Tylkowski.

Zawsze to wiedziałem, dlatego wg Adamusa jestem dziwny w 9,9%,
Zwłaszcza dla rodziny, bo oskarżany o egoizm i brak krytyki innych.

 "Pozwól temu iść, zostaw to , niech tak się stanie jak się ma stać. 
Nic w tym świecie nie obiecano Tobie ani i tak nie posiadasz tego . "
- Rupi Kaur


 Zdjęcie użytkownika Alina Frey.

,,Pora wyjść poza ramy liniowego myślenia, a ja będę was do tego wzywał. 
Nie żeby to myślenie było czymś złym – jest po prostu tylko jednym elementem.
Zwyczajnie weźcie głęboki oddech i wyobraźcie sobie przez moment, 
że uwalniacie się od pojedynczości – śmiać mi się chce z tego słowa 
– od liniowej pojedynczości, od liniowej lokalności. 
Czasami będziecie mieć wrażenie, że wariujecie. 
Macie poziom komfortu, pewien poziom samoświadomości, myślenia i percepcji, 
a poziom komfortu u pewnych ludzi zaczyna się od wiary w Boga, 
który wszystko utrzymuje w spójności, do słońca pojawiającego się na wschodzie. 
Dla nas wszystko się zmieni. 
To dlatego niektórzy opuścili Karmazynową Radę, 
bo ludzie, z którymi pracowali zwyczajnie nie byli na to gotowi. 
To by ich rozstroiło. To by zakłóciło ich równowagę. 
Mogłoby doprowadzić do poważnych zaburzeń psychicznych,
 ale my jesteśmy gotowi”.
- Adamus Saint-Germain


Zdjęcie użytkownika Madzia Kajzer.

 To, że milczymy w każdej sytuacji nie jest błędem,
Bo milczenie daje szanse innym do samo-naprawy. 

A tylko w ciszy mamy dojście do subtelnych światów,
Wtedy, gdy zewnętrzny ekran się klaruje jak tafla jeziora.

 Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.

Tak bardzo często spędzam czas z samym sobą,
Z naturą i własnym jej postrzeganiem jako W.J.

Bycie wdzięcznym za wszystko co masz z tą chwilą,
Otwiera bramę komunikacji między-wymiarowej.

Zdjęcie użytkownika Alina Frey.



"Utrzymuj umysł wciąż spokojnym. To wystarczy. 
Dostaniesz pomoc duchową która jest obecna w tym stanie,
 jeśli nieprzerwanie go utrzymujesz. 
Celem wszystkich praktyk jest porzucenie wszelkiej praktyki. 
Gdy umysł staje się cichy, potęga Jaźni będzie doświadczana. 
Fale Jaźni przenikają wszędzie.
 Jeśli umysł jest w pokoju, zaczyna je przeżywać. "

Ramana Maharishi




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz