poniedziałek, 26 lutego 2018

Część całości


Zdjęcie użytkownika Matryca życia - Ewa i Ula.

Wyższe 'Ja' jest częścią duszy i to pomost do całości,
A w nas istnieje dusza grupowa, a za zasłoną Stwórca.

Taka trójca.

To koherencja dusz po drugiej stronie zasłony,
Znajdujących się na innych planetach, to krąg.

Zdjęcie użytkownika Matryca życia - Ewa i Ula.

Powstaje synchroniczność i koherencja wszystkich kreujących świat świadomości,
To zapisane współczucie Boga w nas jest podstawą do wiedzy części naszych dusz.


Współczucie podnosi wibracje ciała, wiedzą o tym uzdrowiciele,
Nie używają rozumu umysłu, ale poszerzają jego świadomość.

Osobiście korzystam z tego rękami, gdy mam jakiekolwiek problemy zdrowotne,
Dotychczas wiedziałem o tym, że coś się we mnie zmienia, jak ta matka u dziecka.

Ona zawsze wyczuwa, kiedy coś jak choroba wirusowa dziecka się zaczyna,
Nawet medycyna uważa, że istnieje tzw. wczesny okres inkubacji choroby...

Zdjęcie użytkownika Matryca życia - Ewa i Ula.

Świadomość nasza rośnie i podobnie jak te liczby w numerologii,
Niekoniecznie kolejno liniowo, ale skokowo na wyższe poziomy.

Widać to na tzw. liczbach mistrzowskich 11, 22, 33, 44.
Potem dalej dla nas trudno osiągalne; 55. 66, 77, 88 itd.


Ja sam staram się przenosić teorię na praktykę, a pewnie mam to po farmacji,
Sam jestem urodzeniową '11' czyli '2' do lat jedenastu, a potem 22 dojrzałości.

Pewnie działa to tak, jak kolejny pąk na gałęzi wzrostu,
Z którego jak z punktu już kwiat świadomości wyrasta.

Zdjęcie użytkownika Matryca życia - Ewa i Ula.

Świadomość zgodnie z linią czasu jak koraliki w nas rośnie i pączkiem wykwita,
Kto to wie, czy właśnie wtedy i zgodnie z liczbami mistrzowskimi pętlę zamyka.

Podobnie jak rolnik kłosy zbierając poszczególne linie czasu zawiązuje,
Stawia gotowy snopek na wyższy poziom rozumienia, powyżej 33 i 44.


Zdjęcie użytkownika Pisarskie Podziemie.

Ciekawe, bo w tym roku zamknę dwie siódemki obok siebie jako 77,
Nawet te '7' ludzików Adamusa, to moje 7 wcieleń z woja i nr. 2158.

No i data urodzin w tym roku daje również siedem,
Tak jakbym spiralnie próbował pączkować na gałęzi.

Tylko podnosząc wibrację w 'tu i teraz' można to zrobić i się przebić,
To takie przyszły do mnie fale zrozumienia, po wysłuchaniu Kryona.

Zdjęcie użytkownika Mario Wisniewski.

Oczywiście nie musisz nigdzie podróżować na inne kontynenty,
Do Indii szukając guru, wystarczy być w sercu i jak w 'tu i teraz'.

Zdjęcie użytkownika Bioenergoterapeutka Beatris.

Życie sprowadzało do Ciebie tych ludzi, których miałeś spotkać.
Mieli Cię pokochać, potem zranić, opuścić, a to już sprawiło...

Że podobno dzięki temu stałem się prawdziwy i w pełni sobą.
Dlatego też uważam, że życie to nasz teatr marionetek ducha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz