środa, 3 stycznia 2018

JA ISTNIEJĘ, JA JESTEM.


Zdjęcie użytkownika Spirit Science.

,,JA ISTNIEJĘ, JA JESTEM.
Nic innego nie ma znaczenia.
Nic innego nie ma znaczenia, tylko proste JA ISTNIEJĘ.
To jest rdzeń świadomości i najważniejszy fundament zezwalania
– pozwalanie sobie, to odczuwanie świadomości własnego istnienia”.
- Adamus Saint Germain ,,Krystaliczna Świadomość"

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Gdyby to sobie uświadomił na pewno inaczej by myślał,
Teraz trudno w to uwierzyć, bo jest nas już ponad 7 mld.

Gdybym był sam i sam odtwarzał to co myślał,
To natychmiast by się stawało in statu nascendi.

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

A tak zapewne te myśli innych już nie pozwalają naszym się przebić,
Tym bardziej, że powstają konglomeraty podobnych i tworzą obraz.

W zasadzie dzieje się to jakby automatycznie,
Tak jak koagulacja w roztworze nasyconym...

Tak też to w pewnym pojęciu może rozumieć przyciąganie,
Większe przyciągają mniejsze i podobne do siebie podobne.

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Na podobnej zasadzie działają nasze wewnętrzne komórki,
Aktywują zakończenia nerwowe za pomocą elektronizacji.

 To ciągłe łączenie i rozłączenie stanowi ruch ożywiania obrazu,
A kierunek połączeń tworzy pozorny czas ich rozpadu i połączeń.

Obserwator jest w tym skąpany, tak jak i cały obraz w Słońcu,
To ono wszystko napędza, a Ziemia jest jego tłem dwoistości.

 Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

,,Nie potrzeba tych wszystkich zmagań, tych wszystkich wysiłków na drodze do oświecenia. 
To jest transformacja, która JUŻ SIĘ WYDARZA”.

- Adamus Saint Germain ,,Krystaliczna Świadomość”

Dawniej to przyciąganie i odpychanie było jak przypływ i odpływ,
Teraz do tego jak do kołysania fali dochodzi bryza przed huraganem.

 Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

A w tym wszystkim:  JA ISTNIEJĘ, JA JESTEM.
Czymś więcej niż rozumem i ciałem jako człowiek.


Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.


JA ISTNIEJĘ, JA JESTEM.
Ale połączony ze wszystkim.

Miłością...

'We create from nothing.
A point of imagination.
A point of separation between no thing and some thing.
Placing your desires here will manifest them.
We came here to experience some thing not no thing.
Desiring no thing will create nothing new.
You will be stuck recreating what already is.
Let go.
Choose and experience.
Create new - now .......
Now that's something ....!
Nothing to stop you now ........!'

Zdjęcie użytkownika Dorotka Księżarczyk.

Tak na prawdę nie kreujemy coś z niczego,
Tylko z potencjału tego wszystkiego co jest.

Układamy tu z rozsypanych klocków lego,
Zapisany pierwotny wzór naszego wyboru.

Zdjęcie użytkownika Asya S Leszczynska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz