środa, 26 lipca 2017

Świat na opak



W iluzji wszystko jest możliwe, bo w to co już uwierzysz,
Dostosuje się wraz z kosmosem do twojego postrzegania. 

Wydaje się ten film jest magią w której jak w Matriksie jesteśmy uwięzieni,
Niczemu się nie dziwię, bo absolutnie nic nie jest tym, czym wydaje się być.

Ponieważ prawdziwa natura rzeczy pozostaje głęboko ukryta.
Pod pozorami rzeczywistości, a takie mam motto na Dnia-myśli.


7-_vidy_bosfora-7ce926fc071d0c3c7c6c653fd7690045



Może okazać się, że Jerozolima w dzisiejszym Izraelu to historyczna fałszywka.
W Biblii jest opisane całkiem inne święte miasto, które dzisiaj nazywa się Yoros. 

Lokalizacja tego miasta to dzisiejsza Turcja nad Bosforem Konstantyna.
 A tą rzeką Jordan, która jest opisana w Biblii to może jest właśnie Bosfor,
/łączący Morze Czarne z Morzem Marmara./



Rok po roku wieszczymy zmianę i to wydarzenie,
A potem dla zabawy i strachu rozciągamy w czasie.

Podobny gdy większość matematyczna się zdecyduje,
Świat się zmieni nie do poznania i zaczniemy od nowa?

Czarna kula jako zasłona świadomości ulegnie zagładzie,
Słyszymy to od zarania dziejów z wcielenia na wcielenie.


Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Podobno jak nigdy przedtem energia chce być teraz w ruchu:

"Były czasy w historii, kiedy energia była bardzo powolna 
i zablokowana, ale teraz chce się poruszać. 
Chce kogoś, z kim może tańczyć, kogoś, z kim może być w ruchu. 
Wyobraźcie sobie bank wypełniony miliardami dolarowych banknotów, 
chcących się wydostać i bawić. 
Jeśli ludzie nie są świadomi, że pieniądze chcą się z nimi bawić, 
one znajdą sposób, żeby się poruszyć na własną rękę. 
Wybuchną, spalą się albo zrobią cokolwiek innego, aby być w ruchu. 
Tak dzieje się teraz z energią na Ziemi. 
Rezerwy energii są w najwyższym punkcie w historii. 
Energia chce się bawić i tak właśnie robi. 
Jeśli zdarzy ci się przeczytać gazetę, posłuchać telewizji, 
albo po prostu swojego własnego ciała, zrozumiesz, 
 że energia właśnie teraz chce się poruszać. 
I szuka kogoś, kto będzie ruszał się wraz z nią. 
Cóż za wspaniały czas, żeby potańczyć!”
 
- Adamus Saint Germain ,,Żyj swoją Boskością”

Jeśli jej nie pozwolimy nie będzie działać,
Będziemy jak poniżej zamknięci w sobie.

Jak mówi Adamus w lipcowym Shoudzie pozwól by się działo:
'Światło nie ma uprzedzeń. Światło nie jest żeńskie czy męskie.
Nie jest dobre czy złe. To pasja Ja Jestem. Przyciąga energie.
Stwarza i manifestuje rzeczywistość.
Ale samo w sobie światło nie ma preferencji,
nie osądza, nie jest dobre ani złe.
Światło nie miewa szczęśliwych dni, ani złych dni.
 Jest to promieniująca pasja „Ja Jestem, Ja Istnieję”. To wszystko.'



 Zdjęcie użytkownika Świadomość.

 Wybijmy sobie z głowy jedność jaką wymyśliły energie,
Nie mam zamiaru mieć wspólny pokój w niebie z innymi.

Od początku jestem suwerenem tylko samego siebie i będę,
Pozbieram swoje aspekty poprzednich wcieleń i je uzdrowię.

 Zdjęcie użytkownika Świadomość.


 Tak rozumiana jedność nikomu już nie przeszkadza, a sami decydujemy gdzie jesteśmy,
Uchowaj mnie Panie Boże od tego bym trzymał się kogoś za rączkę lub ciągnął za sobą.

Każdy jest suwerenem Ja Jestem i tego czym byłem jestem i będę.
W duchowych światach nie będziemy się trzymać za rączki razem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz