sobota, 22 lipca 2017

Ja też

- Jestem tak bardzo zmęczona – powiedziała Ciemność słabym głosem.
Światło spojrzało na nią zaniepokojone. Zszarzała nieco, pobladła.

- Połóż się, proszę – powiedziało i otuliło Ciemność pledem. 
– Tak długo zbierałaś nocne łzy, opiekowałaś się marzeniami, splatałaś dłonie kochanków i kołysałaś tęsknotę, że powinnaś teraz odpocząć.

Ciemność poprawiła poduszkę i z czułością przyglądała się Światłu krzątającemu się po świecie. „To dzięki niemu mam siły by żyć” – pomyślała.


 
 
 
 
 
Ja też jestem zmęczony szczególnie naszym Sejmem,
Nawet pisać się nie chce o sprawach tak odległych.
 
Czy po też wybieramy naszych przedstawicieli,
By zamiast rządzić finansami Państwa walczyli?
 
Pod pretekstem troski o nas zapewniają sobie,
Niezły byt na przyszłość jedynie teatrem walki.

Dawniej opłacaliśmy kilkoma monetami,
Wędrowny cyrk, czy opowieści bardów.

Dziś harujemy wszyscy na ten teatr nienawiści,
Który żyje naszymi finansami jakoby za darmo.
 
 
 
 
Kiedy coś należy dla nas ustalić, jak podwyżki dla pielęgniarek,
Sala świeci pustkami posłów a pewnie zmęczonych awanturami.

A co teraz ja mam robić, jako już zaawansowany emeryt i 11?

Wszystkie jedenastki przede wszystkim posłużą do utrzymania na Ziemi tyle światła, 
Na ile to tylko możliwe w moim wieku, aby pomóc naszej planecie w transformacji.

 

Utrzymujmy jak najwięcej światła w sobie,
I promieniujmy je na cały świat jak i ludzi.


Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz