wtorek, 18 lipca 2017

Brzydkie kaczątko

Zdjęcie użytkownika Basnie dla doroslych dzieci.

Na ogół z brzydkiego kaczątka piękny łabędź wyrasta,
Na zdolne dziecko narzuca się większe ciężary wzrostu.

Nie niszczmy indywidualności i intuicji wglądu,
Nie zaganiajmy dzieci do ciężkiej zbędnej pracy.

Gdy są w zadumie nie wytrącajmy ich z ciszy,
Cisza jest stanem tworzenia rzeczywistości bytu.


Zdjęcie użytkownika Basnie dla doroslych dzieci.

Wszystko to co materialne z materialnego świata wyrasta,
To co w nas duchowe śpi i należy obudzić do komunikacji.

Trójca święta ciała - podświadomości i ducha nad - świadomości,
Musi połączyć się w zgodzie z ego i stworzyć samoświadomość.

To wtedy jak z wystraszonego ego brzydkiego kaczątka,
Powstanie łabędź całości naszej świadomości duchowej.

Co to za ciało będzie miało, to sam nie wiem,
Podobno krystaliczne z boskiego światła bytu.

Zdjęcie użytkownika Basnie dla doroslych dzieci.

A więc śmiało skaczmy w świadomość naszej całości...


'Odnalazłem wyjście z labiryntu
Po miliardach obrotów koła
Prawdę najprostszą znalazłem
Która od dawna tak woła

Myśli moje mną nie są
Nie są mną moje pragnienia
Prawdy one nie niosą
A tylko utożsamienia

Odnalazłem wyjście z labiryntu
Ja je lub ono mnie
Teraz jeszcze wyjść trzeba
By Jednym z Prawdą stać się

Wyjście z labiryntu znalazłem
Jestem tak bardzo zdziwiony
Że taka Prawda prosta
Wcieleń zabrała miliony

Osądy moje mną nie są
Nie są nią moje działania
One Prawdy nie niosą
A tylko przeszłości bajania

Nie jestem cieniem spod szafy
Nie jestem dobrem, ni złem
Nie jestem z góry określony-
-to wszystko było snem

Odnalazłem wyjście z labiryntu
Jest poza moją głową
Jest poza więzieniem wspomnień
Jest poza moją osobą

I wszystko tak lekkie się stało
I wszystko stało się jasne
I ciszy sens zrozumiałem
Z klatki wyszedłem ciasnej

Nie wierz żadnej swej myśli
Wierz tylko swoim natchnieniom
Które z serca przychodzą
I blaskiem Słońca się mienią

Odnajdziesz wyjście z labiryntu
Wyjdziesz z klatki zaklętej
Kiedy przestaniesz z myślami
Rozmawiać jak najęty

Myśli niech przelatują
Przez umysł tak jak obłoki
A Ty bądź świadom, że jesteś
Przestrzenią jak niebo szeroką

Odnajdziesz wyjście z labiryntu
Po miliardach obrotów koła
Prawdę tak prostą odnajdziesz
Która od dawna Cię woła'

Zdjęcie użytkownika Emilia Wróblewska Ćwiek.

  
/To nie myśl, to Prawda z Serca płynąca autorki Emilki/

https://www.facebook.com/emilka.wroblewskacwiek 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz