wtorek, 25 kwietnia 2017

Teraz

https://68.media.tumblr.com/f3ce6b1012caf0f069d27e7d04c730c9/tumblr_oonoex2lYP1umgyvho1_500.gif

Po co się upokarzać za grzechy zgodnie z literą KK i oddawać energię? 
Wystarczy uśmiechnąć się ze zrozumieniem, że to było i doświadczenie..

A to wtedy zatrzymamy ten stale pulsujący powyższy stanu obraz,
Przypominający nam poczucie winy tego, co już było i nie będzie.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Wtedy znajdzie się anioł, który to nam z pleców zdejmie,
Zabierze go w miejsce, którego nie było i nie będzie, bo:

PRZESZŁOŚĆ JEST TYM CO JUŻ MINĘŁO ;-)
A PRZYSZŁOŚĆ JEST TYM CO JESZCZE NIE NASTĄPIŁO
ANI JEDNO ANI DRUGIE NIE ISTNIEJE ;-)
TERAŹNIEJSZOŚĆ JEST TYM CO JEST

Zdjęcie użytkownika Krystyna Lipińska.

Teraz jest chwilą, która przez czasoprzestrzeń przepływa,
To ta chwila, kiedy trafiasz w nią jak podczas gry w serso.

Czy można takiej małej chwili poświęcić całe swoje życie?
No ale to przecież tylko obraz narodzony z chemii w mózgu.

Zdjęcie użytkownika Krystyna Lipińska.

To fakt, że przez nas zatrzymany jak w kadrze,
Rozciągnięty jak mgła wcześniejszych zdarzeń.
Ale one również były takim samym obrazem postrzegania,
Wcześniejszym, którego już nie ma bo jest wspomnieniem.


Zdjęcie użytkownika Małgorzata Mgm.

Ciekawe, że to my posiadamy ten wspaniały dar odtwarzania,
I zakładania woalki wspomnień na to co się wydarza w teraz.

Kiedyś zrobiłem dwa filmy na tej samej szpuli od kamery,
Po powrocie z Bułgarii film odtworzyłem zdumiony obrazem.

Obrazy dwa nakładały się na siebie i były względnie wyraźne,
Teraz dochodzę do tego, że mózg je odbierał jakby jednocześnie.


Zdjęcie użytkownika Krystyna Lipińska.

Tutaj i to w teraz, gdy obrazów mózg posiada w pamięci nieskończoność,
Zastanawiam się jak sobie z nimi radzi i dlaczego wybiera te co pamięta.

Zamiast odbierać tylko takie aktualne w kółku sersa,
A pozostałe odrzucić po porównaniu jak małe dziecko.

Zdjęcie użytkownika Krystyna Lipińska.

Więcej z tego już może wyjaśnić kolega z fejsa i dawnych jego książek,
Ma bardzo zdrowe podejście do regresingu karmicznego, a nie hipnozy.

Hipnoza może coś odtworzyć, ale potem zablokować,
Auto regresing jako przeżycie odblokować i usunąć.

Zresztą na ten temat można nie wiele powiedzieć,
Jedynie to, że pacjent sam musi o sobie decydować.

Osobiście właściwie jednorazowo zafundowałem sobie kilka i to na raz,
Nieopacznie zadając sobie dwa pytania i noc miałem w pół śnie z głowy.


Zaspokoiłem swoją ciekawość i na tym skończyłem,
Dostałem dokładną odpowiedź, dlaczego i co robiłem.

Były one połączone w dwa pęczki z sobą powiązane ściśle,
I dały podstawy do sądów, co do mojego rodziny i zawodu.

Zaspokoiły moją ciekawość, a teraz nikną w pamięci,
Abym przez ich obraz nie zaciemniał mi obraz TERAZ.

Istnieje teoria, że nie tylko inkarnacja następuje z nowym ciałem,
Okazuje się, że ta cząstka którą nazywamy duszą może się wymieniać.

Tak jak następuje zamiana pilota w samolocie na służbie,
Zazwyczaj nie podczas lotu a tylko na chwilowym postoju.

Mnie to się zdarzyło wielokrotnie, stąd ograniczona pamięć co do przeszłości,
Głównie dzieciństwa, ale i dorosłości w trakcie chwilowej utraty świadomości.

Zapewne to się odbywa jak w tu i teraz i w dramatycznej traumie,
W czasie operacji, czasami głębokiego snu, chwilowego zasłabnięcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz