niedziela, 13 lipca 2014

Struktura

 
Butterfly Transformation Energy Painting - Release Your Inner Beauty. In each of us is a beautiful being waiting to transform. Step into the light now and let your spirit take flight.

To learn more or for pendants visit this link: http://energyartistjulia.bigcartel.com/product/butterfly-transformation-pendant-release-your-inner-beauty

For charms visit: http://energyartistjulia.bigcartel.com/product/butterfly-transformation-charm-discover-your-inner-beauty-and-light

For museum grade prints visit: http://energyartistjulia.bigcartel.com/product/butterfly-transformation-release-your-inner-beauty
 
Taka mnie myśl przeszła oglądając niebo z dołu,
Że podobne, tylko nie kolorowe błyski widzę jw.
 
   Więc tak sobie myślę, że jestem w nich skąpany,
A one już ustawiają się do moich myśli twórczo.
 
Jeszcze nie mogę nimi tak jak w szpitalu sterować fokusem,
Jeszcze mnie nie wciągają i wsysając w przestrzeń kosmosu,
Byłoby to trudne być tutaj świadomością, a tam latać daleko.
 
Ale korci mnie taka myśl, bo w szpitalu było łatwo,
Co prawda leżałem na łóżku i byłem tak bezpieczny,
I nie stanowiło to problemu być tam i tu świadomością.
 
Zdjęcie użytkownika MARILART di Marialaura Pedone.
 
Czy w miarę rozwoju świadomości i wewnętrznego piękna,
Zacznie się struktura układać do piękna tu poniższego obrazu,
Nie wiem, ale jakoś ten świat stworzyliśmy i go zachowujemy,
Nie pozwalamy niszczyć świadomością krzywdy strachu i złości.

 
Cudowności Kochani - samych pięknych wrażeń <3

Gdy sobie ją uzmysłowimy i zobaczymy związek z naszymi myślami,
Zacznie się zmieniać i skokowo w trybie geometrycznym świadomości,
Komuś bardzo zależy aby ten proces powstrzymać, a nawet świat zniszczyć.

Nie wiem, jak można mieć serce zamknięte na dewastację planety,
Zabijanie zwierząt, dla własnej przyjemności brzucha i pożądania? 
 
" - Jest niemożliwym pomagać komuś, nie pomagając sobie,
lub szkodzić komuś, nie szkodząc sobie.
Gdy Nasruddin mamrotał do... siebie z zachwytem,
jego przyjaciel zapytał go w czym rzecz. powiedział Nasruddin:
"Ten idiota, Ahmed ciągle klepie mnie po plecach, za każdym razem,
kiedy mnie spotyka. No to włożyłem dzisiaj pod płaszcz kostkę dynamitu,
więc tym razem, gdy mnie klepnie, urwie mu ramię!"
Śpiew ptaka, Anthony de Mello

NASRUDDIN WYSADZA DYNAMITEM SWOJE PLECY

- Jest niemożliwym pomagać komuś, nie pomagając sobie, lub szkodzić komuś, nie szkodząc sobie. Gdy Nasruddin mamrotał do siebie z zachwytem, jego przyjaciel zapytał go w czym rzecz. powiedział Nasruddin: "Ten idiota, Ahmed ciągle klepie mnie po plecach, za każdym razem, kiedy mnie spotyka. No to włożyłem dzisiaj pod płaszcz kostkę dynamitu, więc tym razem, gdy mnie klepnie, urwie mu ramię!"

Śpiew ptaka, Anthony de Mello

Taka struktura blisko siebie atomów to potwierdza,
Nie da się robiąc krzywdę komuś, nie zrobić sobie.

Ludzie ci bez wyobraźni reagują odruchowo na wszystko,
Nie są w stanie wyjść na przeciw i wydarzeniu jak i sobie,
Więc nie mogą niczego na przód przewidzieć, jak deja vu.

Nie czytają znaków do siebie kierowanych jak innych lekcji,
Będą narzekać na los nieustannie i konsekwentnie na innych.

Przenosząc konsekwencje powiększają je też wielokrotnie,
Stąd ciągłe nieporozumienie z innymi, jak i z sobą samym.

Struktura działa jak lustro odbijając wnętrza sądy,
Dla zmylenia wstawiono wymiary i lustro wklęsłe,
Pewnie dodano ruch spiralny i rzeczywistość gotowa,
Żywy holograficzny obraz w mózgu sprzężony z myślami.

Zdjęcie użytkownika Aura & Soul Psychology.


Po­kochaj siebie..
Od­szu­kaj w so­bie to małe dziec­ko,
którym kiedyś byłeś
Ono gdzieś głębo­ko się w To­bie zapodziało..
Przy­tul je moc­no bo od daw­na jest...
nie­szczęśliwą "dziew­czynką z zapałkami"..
A jak w swym ser­cu już wszys­tko zaak­ceptu­jesz,

ułożysz i pokochasz
Możesz wy­ruszyć w świat ....


Ale najciekawsza jest struktura dźwięku Kwiatu Życia!

https://www.youtube.com/watch?v=DSppvoGuT-8

To mi częściowo otwiera oczy na to co mi pokazano....
432 = 9


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz