czwartek, 22 sierpnia 2013

Oczyszczanie



Sam kilkakrotnie oczyszczam sobie czakry myślą,
Tak jak się odpala podłożone ładunki wybuchowe,
Tak jak się burzy stary wieżowiec w centrum miasta.

Od dołu jeden po drugim z wyobrażoną kulą światła,
Rozchodzącą się na boki, jak kręgi na wodzie stawu,
Nic nie tracę, a mogę jedynie z zyskać to oczyszczenie.




Teraz mam inny problem i to mechaniczny ze starym laptopem,
Bo jestem już od poniedziałku w sanatorium Ustronia i jak on sam,
Chodzimy podobnie tak jak ja też wolno, tj jedna strona na minutę,
A ja sam muszę go nosić, aż do klubu kawiarnianego kuracjusza......

Więc i ja też będę używał rzadziej, a może co drugi dzień pobytu pisał,
Za to dziś od rana na spacerze zostałem zaatakowany komplementami,
Przez dwóch mężczyzny i po krótkiej wymianie poglądów na to życie,
Zorientowałem się, że mam do czynienia ze świadkami  zboru Jehowy,
Szybko też przeszliśmy do konkretów zapisów w Biblii i jak wiecie to ja,
Przejąłem inicjatywę co do jej zapisów i interpretacji i jak to zwykle bywa,
Jeden mnie słuchał, a drugi czerwieniąc się nie ustawał w zaprzeczaniu prawdy;

O Magdalenie o narodzinach, dziewictwie i Elochimach roz. 6 Starego Testamentu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz