piątek, 2 sierpnia 2013

Jak żyć?

http://wolnaplaneta.pl/terra/category/channeling-przekazy-przeslania/
Gdy na kogoś patrzysz, patrz oczami pełnymi miłości. Gdy patrzysz na ludzi, przelewaj na nich swoją miłość poprzez oczy. Gdy chodzisz, chodź, rozsiewając dokoła miłość. Na początku będzie to tylko wyobraźnia, ale po miesiącu zauważysz, jak staje się to rzeczywistością. Inni zaczną odczuwać, że masz teraz cieplejszą osobowość, że zbliżenie się do ciebie jest niezwykle miłe; pojawi się dobre samopoczucie. Spraw, by było to świadome działanie. Bądź bardziej świadomy miłości i uwalniaj jej więcej.
OSHO :))))))))))))))))

http://krystal28.wordpress.com/2013/07/29/29-07-2013-wielki-sekstyl/

 "To, co nazywacie rzeczywistością, nie jest rzeczywistością. 
Rzeczywistością jest to, co wybieracie.   O to chodzi."
 
"Przyjmijcie ucieleśnione oświecenie.

Weźcie głęboki oddech. Przyjmujecie swoją suwerenność. 
Dlaczego? No cóż, ponieważ ją wybraliście. 
Jest tym, czego pragniecie. To jest wasza pasja".
Adamus 

http://www.shaumbra.pl/przekazy/adamus/Freedom%20Series/9%20-%20Jak%20zyc.html

Ten Shoud przyszedł w czasie i podczas mojej nieobecności, jak byłem w szpitalu,
Po przeczytaniu dzisiaj ja i tłumacz Marta dochodzimy do wniosku, że to się dzieje!

Sam to wszystko jak i próbę zaakceptowania zdałem, mam pewność, że jako egzamin!



"Przyjmiecie, że wszystko wiąże się z oświeceniem i tak się stanie." 
Ja przyjąłem, że to poszerzenie świadomości, a to prawie to samo! 

To mnie przypomniało, że widziałem fokusem świadomości,
Stare blokowiska przypominające stare świątynie z płytami,
Całe blokowisko przejrzałem od góry do dołu i na szczycie krzyż,
Jako płytę na górze, a pod nim pietę, dalej jakieś postacie świętych,
Wszystko jak zaklęte w kamieniu jako przedstawiciele różnych religii,
A im niżej to tym starsze, a na samym dole złego złośliwego, jako kozła.
Patrzył na mnie drwiąco, jakby zaklęty przez te różne religie w kamieniu.

Nie przestraszyłem się też i jego i skierowałem nań swój fokus,
Wtedy się ożywił zniknęła nadęta i złośliwa mina i się uśmiechnął.

Tak samo zacząłem swoim fokusem jechać do samej góry,
 Wchodziłem w labirynty różnych świątyń jak też kościołów.
Potem wszystko się rozświetliło zamieniając w pył srebrny..
Nie wiedziałem, że to obraz Egiptu opisany przez Adamusa!

Widziałem też jakąś katastrofę i zalane świątynie pod wodą,
Jakieś dziwne ryby stwory w oceanie nie znane z archeologi.

Wróciłem do pięknego obrazu natury leciałem nad koroną drzew,
Widziałem też żywe kołyszące się drzewa, nie widziałem tam ludzi.

 

 "Przyjmiecie, że wszystko wiąże się z oświeceniem i tak się stanie." 

Wolę oglądać naszą rzeczywistość, niż oglądać to co mamy zapisane,
Bo tu można ją przeżywać i w każdym aspekcie znaczenia tego słowa,
Mając namacalne zmysły, a nie osąd urażony, czy skrzywiony i uciekać!
Zamiast fokusem leczyć niezliczone blizny i rany w nieskończoności bytu,
Lepiej je wszystkie uleczyć za jednym zamachem, by zaczęły żyć od nowa!

 Takie też wnioski przyszły do mnie po późniejszym zapoznaniem się ze shoud'em,
Zwykłe i proste oświadczenie samemu sobie jako Bogu o przyjęciu tu oświecenia,
Uzdrowi, czy też oświeci jednym fokusem wszystkie jednocześnie, to ekonomicznie!

Dlatego tak jak w TV wybieram filmy o naturze i tak samo też w swoich zapisanych,
Nie chcę stare prehistoryczne, brzydkie potwory zjadające siebie w procesie ewolucji,
Im więcej światła tym stają się łagodniejsze, aż w końcu przestaną się nawzajem zjadać!

Właśnie z tym miałem problem, jak pokochać taką naturę, 
W tym procesie łańcucha pokarmowego i doboru Darwina?
Teraz wiem, że można go odwrócić przyjmując to oświecenie, 
Z pewnością wiary, że się tak stanie i tak się stanie na pewno !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz