czwartek, 27 czerwca 2019

Umysł


Obraz może zawierać: tekst i woda


Do tego potrzeba wyjścia z klatki umysłu,
A ma ona zdolności rozszerzania ograniczeń.

Mózg jest tylko narzędziem ego i procesorem,
Umysł do niego przywiązany ograniczeniem.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Sam się zamknął jako mała cząsteczka świadomości,
Aby doświadczać czegoś nieznanego w boskim niebie.

Jeśli się nadal identyfikujesz z mózgiem i zamkniętym w nim umysłem,
Nie wydostaniesz się z tego stworzonego przez siebie Matriksa pudełka.

Ale bez tego ograniczenia to świadomość nie miałaby doświadczeń,
Nie zdobędzie ich ciesząc się wszystkim w niebie bez doświadczeń.


 Obraz może zawierać: na zewnątrz


Adamus w swoim stylu tak to tu zagmatwał sprawę,
Abyśmy w rozplątywaniu jej doznali chwili olśnienia.


'Wszystko, co robimy, robimy po to, żeby pozostać na tej planecie 
jako wcielony Mistrz – z umysłem, z mózgiem oczywiście, 
ale także z czymś więcej – żeby być sensualnym, suwerennym. 
Być suwerenną istotą.      I, wiecie, to było marzenie duszy. 
A to, o czym marzy dusza, realizuje się dzięki doświadczeniu człowieka.'
 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, kwiat i na zewnątrz

Na moje wewnętrzne pytanie, czy moje dla niej, były jej marzeniem,
Odpowiedziała milczeniem, ale przyklasnęła, że dla wszystkich dusz.

Jesteśmy suwerenni w ich doświadczaniu, jako pszczoły ula,
W dzieleniu się doświadczeniami ekstremalnie pionierskimi.

.Marzeniem duszy było zrozumieć, 
poznać siebie jako prawdziwie suwerenną istotę. 
To właśnie robiliście – tkwiąc w mózgu, 
w umyśle, aranżując całą tę historię
 z opaskami na głowę – szliście ku suwerenności.'

Adamus

Obraz może zawierać: niebo, chmura, noc, drapacz chmur i na zewnątrz

'Po prostu weźcie wewnętrzną wiedzę, 
gnost, za rękę i wyjdźcie na zewnątrz'.

'A wracając do mojego dzisiejszego, początkowego oświadczenia, 
będziecie szaleni tak długo, aż stwierdzicie, że nie jesteście' i ja też!

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 Osobiście z umysłem to tak jakbym zamienił się rolami,
Nie jestem w nim, ani on we mnie jesteśmy partnerami.

Chyba dałem mu do zrozumienia, że istnieje dzięki mnie i ciału,
Zaczyna bardziej dbać o nie, bo zrozumiał na czym wyrósł z bytu. 

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

W swoim czasie dałem mu do zrozumienia, nie kto rządzi,
Ale kto i na czym siedzi i się rozpiera i piłując czyją deskę.

Ale nie o serce tu chodzi, jak mówi Adamus,
Tylko niewidzialny punkt w nim świadomości. 

Obraz może zawierać: noc
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz