poniedziałek, 24 czerwca 2019

To proste

Obraz może zawierać: noc i tekst



Poruszamy się świadomością z umysłu do serca, a nie balansujemy pomiędzy nimi,
To uzmysłowienie powinno nam przyjść jak najszybciej do głowy i umysłu Ego ... 

Tak sobie myślę, że w ogóle nasze całe życie i eony czasu,
To osobista podróż powrotna duszy z przedniego umysłu.

Stworzyliśmy go jedynie w tutaj w tak skrajnych warunkach przeżyć,
A teraz mamy trudności z nim i ego, by ten świat porzucili na zawsze.


W pełnym oświeceniu nie ma absolutnie żadnej potrzeby, 
Bo ponieważ nasza Wyższa Jaźń jest zawsze kompletna.

To czysta Jedność Światło i Miłość i nie może być dotknięta żadnym niższym stanem, 
A w rzeczywistości Wyższe i niższe ja są Jednością, więc niższe Ja ma przeznaczenie

Aby w pełni ucieleśnić Wyższe i wszystkie jego bezwarunkowe cechy,
 A zatem nie mieć wpływu na okoliczności i zawsze być czystym Światłem.

 

Ludzie na Ziemi, którzy jeszcze się nie obudzili, są nadal związani z pojęciem;
Tego czasu i przestrzeni i tak jak doświadczają tego poprzez swoje fizyczne ja.

'Wasze trójwymiarowe doświadczenie wyższego wymiaru istoty -
jest o wiele bardziej podobne do tego, kto jest głęboko w wodzie 
i może być w stanie postrzegać ludzkie pływanie wysoko ponad nimi 
jako chwiejną formę nasyconą różnymi światłami i odbiciami.'

Obraz może zawierać: chmura, niebo, na zewnątrz, przyroda i woda

"Wiara w fa­tum spro­wadza na ziemię fa­tum.
A wiara w wol­ność spro­wadza na ziemię wolność."
 - Józef Stanisław Tischner

"Czy­nić dob­ro, gdzie to jest możli­we,
kochać wol­ność po­nad wszys­tko,
nie zap­rzeć się praw­dy na­wet przed tronem!"
- Ludwig van Beethoven

"Nieje­den bu­merang nie wra­ca. Wy­biera wolność"
 - Stanisław Jerzy Lec

"Wol­nym bo­wiem jest człowiek tyl­ko wte­dy,
gdy jest samotny" - Arthur Schopenhauer

Kocham wszystkie istoty i nie tylko te ludzkie,
ale najbardziej tą w sobie, co jest ich soczewką
postrzegania w moim umyśle - ja

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

Jeśli ktoś ci zada pytanie: dlaczego odrzucasz biblię? 
Odpowiedz: to tylko żydowska książka. Dusza to nie biblia. 
A Jezus jest niepojętą przez nikogo uniwersalną pomagającą istotą. 
Fulla Horak przy mnie tak określiła Jezusa: 
J-jedyny, E-manujacy, Z-espół, U-mysłów, Ś-wiatłości. 
 Wiesiu Matuch

Niczego nie odrzucam, bo niczego nie przyjmuję,
Staję się obserwatorem tego, co się samo dzieje...

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

No i na ukoronowanie dzisiejszego poranka nie śmieciuszka i wilga,
Nie dzierzba i nie podkląskwa, a najbardziej kanarek na wolności...

Opalałem się z psem w ogródku mając z tyłu stoliczek,
A na nim domową karpatkę i kawę, gdy się obejrzałem.

A tu właśnie ona zaćwierkała jak kanarek zbliżając się do ciasta,
Bąknąłem coś gwizdaniem "proszę bardzo" wtedy się poczęstowała.

Rafaela udostępniła wspomnienie sprzed roku.

Szkoda, że nie miałem aparatu photo, ale coś widzę,
Że coraz bardziej się pokazuje to zjawisko integracji.

https://www.facebook.com/jacek.kuklewski/videos/2486951227995915/

Nie było to takie "halo" ale dość powszechne wydarzenie,
Zjawisko dość częste ze zwierzętami, bo je kocham i dzieci.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, ocean, niebo, dziecko, na zewnątrz, przyroda i woda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz