sobota, 8 czerwca 2019

Sen na jawie?


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Umierasz i zarazem się budzisz ze snu życia,
Śmiejąc się głośno do siebie, gdzie ja byłem?

Nie żałuję niczego bo cokolwiek przeżyłem,
Tak! to była świetna zabawa, jak i przygoda...

Obraz może zawierać: tekst


Zrozumieć Teraz

Kiedy tak jasno myśleć się daje,
że to korzystnie wpływa na zdrowie,
to tylko chciałbym (cóż pozostaje)
zrobić z umysłu świetną powieść.

Nie ma do rzeczy nic wiek podeszły,
gdy się z sobą dobrze rozumie.
Nie jest istotny dla mnie czas przeszły,
odkąd wspominać ckliwie nie umiem.
Wszystko jest teraz i trwa zaciekle.
Tak prostym i logicznym się staje,
że to co dotąd było mym piekłem,
właśnie to samo staje się Rajem.

Witold Tylkowski
(8 czerwca 2018)

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Wow!!!    Jak byś mi to z serca wyrwał,  
Tylko, że w rymie, za to mam nadzieję, 
Że ten rym Cię w niczym nie ogranicza...

Ani w sercu ani w rozumie, bo już w portfelu,  
Jak w rozumie poety nikt tego nie ogranicza. 
Zawsze pusty i otwarty na wszystko co nowe...


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, niebo, na zewnątrz i przyroda

Czy sen pod opaską zakładaną na głowie, to przecież nie ważne,
Ważne by pod nią się dobrze bawić i zbierać pomysły na dalsze.

Podróże; w dół jakby do piekła, czy w górę wszystko w rozumie,
Tylko on o niczym nie wie i myśli cały czas jakby tutaj przetrwać.


Obraz może zawierać: niebo i tekst

Oda do rozumu we mnie.

Ile razy w ciągu dnia jesteś w pełni świadomy Mnie?
Ile razy w ciągu dnia rozpoznajesz rękę Moją w każdym zdarzeniu?
Ile razy składasz Mi najszczersze dzięki?
Znajdź dzisiaj czas i spróbuj utrzymać ze Mną nieprzerwany kontakt.
Może nie wyda ci się to z początku łatwe, 
gdyż umysł twój błąkał się będzie na drogach wspomnień, 
na licznych ścieżkach życia, a w twojej świadomości 
przez długi czas nie pojawi się ani jedna myśl o Mnie.
Będziesz musiał nauczyć się skupiać całą uwagę swą na Mnie i baczyć, 
by świadomość twa nie błądziła bez celu.
Dzięki wytrwałości stopniowo poznawać Mnie będziesz coraz bardziej świadomie.
Nauczysz się żyć i poruszać się we Mnie.
Za Mnie czerpać będziesz istotę swą.
I poznasz znaczenie naszego związku.
Powiadam ci, Ty i Ja odwiecznie trwamy w Jedności.
Rozdzielenie nie istnieje.
JA JESTEM w tobie, tak jak i ty jesteś we Mnie.
Na zawsze.
- Eileen Caddy ,,Szept Boga”


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, niebo, zmierzch, chmura, na zewnątrz i przyroda

Kto w kim przeżywa, na jawie czy we śnie, to nie ważne,
Gdy obaj zrozumieją, że są tym trzecim staną się Trójcą.

Wróci ten sens życia, zabawy i cel będzie osiągnięty,
Obudzenie, przebudzenie, wyniesienie czy zbawienie.

Obraz może zawierać: roślina i kwiat



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz