niedziela, 23 czerwca 2019

Dylemat

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst

Jezus był człowiekiem w którym sam Stwórca się przejawił,
Muszę w to wierzyć nie dlatego, że chrześcijanie tak głoszą,

Ale dlatego, że sam na 'Jego' miejscu też byłbym ciekawy,
Do czego człowiek w naszych warunkach jest tutaj zdolny.

Obraz może zawierać: chmura, niebo, na zewnątrz i przyroda

Jeśli jestem na prawdziwej drodze zrozumienia,
Stwórcy Stworzenia jako kreacji i nas istot bytu.

To właśnie takie tłumaczenie akceptuję Trójcy Świętej,
W całości stworzenia ma racje takiego bytu egzystencji.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Czy postrzeganie cokolwiek zmienia, a wydaje się, że tak,
Co innego zesłanie np. za karę, a co innego już podglądanie.

Sam nieraz to robiłem w mrowisku z palcem własnym,
I testowałem agresję mrówek w zależności od emocji ...

Ale wtedy nie miałem już tak jak teraz dylematów z wolną wolą,
Wysyłaniem siebie samego lub części, czy syna własnego zamiast.

Obraz może zawierać: tekst

Szybko pozbyłem się takiego dylematu bo wychowywałem się bez ojca,
A więc w naturalny sposób gloryfikowałem jego postać, gdy ratował ludzi.

Zginął pod gruzami zawalającego się domu, gdy odgruzowywał innych,
Dlatego myśl o wysłaniu dziecka na śmierć na krzyżu była nie dla mnie.

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst


Podobnie, gdy nie tylko uczysz się w szkole tej historii pisanej przez zwycięzców,
Ale dodatkowo czytasz książki historyczne poważnych autorów i science fiction

Który automatycznie przechodzi z niej w wiedzę tajemną i teozofię,
I gdy ktoś zaczyna kojarzyć i patrzeć szerzej oczami i na wszystko:

 Obraz może zawierać: 1 osoba

Zaczyna zadawać pytania na które nie ma odpowiedzi,
Wtedy sam zaczyna szukać u źródła i to jak najgłębiej.


 W dużej mierze zgadzam się z kolegą Robertem Brzozą:
https://tamar102a.blogspot.com/2019/06/komu-wdrozyli-mentalnosc-pokojowa.html

Sami jesteśmy wielowymiarowi, jako człowiek i gdzieś indziej anioł,
Żeby się czegoś nauczyć za przykładem Jezusa i nie upaść aż tak nisko ...

By potem przez swoich współplemieńców zostać ukrzyżowanym,
Ale dalej mam dylemat z Bogiem Stwórcą, który nas chce zbawić.

Czemu? no bo logicznie nie wysyła się dziecko by zginęło na wojnie,
I tylko po to, aby zbawił od grzeszków innych, ale po doświadczenie.

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst i zbliżenie

Jak w bańce, czy kropli, czy też balonie:


'Tak jak ludzki stres powstały w momencie naturalnej katastrofy może stworzyć niespójną,
globalną falę stresu, tak i pozytywna fala emocjonalna może wykreować globalną, spójną falę'.

https://tamar102a.blogspot.com/2019/06/gregg-braden-na-temat-zwiazku-serca-z.html 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz