wtorek, 9 października 2018

Siła

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst

Nie chodzi o siłę wolnej woli dotyczącej ekranu rzeczywistości,
Chodzi o siłę kosmiczną przechodzącą przez nas jako "kanału" ...

Im szerszy kanał to tym mniejsza już wolna wola,
Tym większa zgoda na to, co się dzieje i przepływa.


Tylko wewnętrzna siła ma wpływ na to co sie wokół dzieje,
Ale widać to inaczej, bo za sprawą jakby kogoś na ekranie.

Jeszcze nie dostrzegamy, że mamy wpływ na innych ludzi,
Ale czasami wiem przedwcześnie, co chcą mi powiedzieć.


Ciekawe czy czasem już będą mówić to, co chcę usłyszeć,
Jako odpowiedź na nurtujące mnie w danej chwili pytania.

Koleżanka Maria do której chodziłem po odpowiedzi,
Nie znała odpowiedzi ani moich myśli sama to mówiła.


Po prostu podała się wewnętrznemu głosowi i przelewała na papier,
Gdy ją o to pytałem, mówiła, że nie słyszy głosu, po prostu już wie.

Jak to możliwe pytałem, odpowiedziała się śmiejąc,
Będziesz za parę lat to samo robił wtedy zrozumiesz.

Co prawda tak się stało, ale sam ja wiem, że nic nie wiem,
Piszę sam to co przychodzi i nie muszę poprawiać błędów.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, niebo, chmura, na zewnątrz i przyroda

Wiem też, że nie tak sobie wyobrażają ludzie wewnętrzną siłę,
Ale ja wiem, że nie warto przenosić góry, wystarczy poprosić.

Obraz może zawierać: tekst

Wewnętrzną siłą nie trzeba też kierować,
Wystarczy intencja idąca wprost od serca.

bo...

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz