poniedziałek, 29 października 2018

Perspektywa


Obraz może zawierać: ocean, na zewnątrz i przyroda

Perspektywa, a Tu i Teraz i w czasie liniowym czy istnieje,
Czy to jedynie postrzeganie ograniczone naszym umysłem?

Przecież wszystko odbywa się naraz i trwa jednocześnie,
A my jak myśliwce latamy uwagą raz w głąb dali i bliży.


Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Podejrzewam, że to czysta manipulacja uwagi, co sobie czas tak wymyśliła,
Jak małe dziecko co bierze klocek za klockiem aby je wszystkie zapamiętać.

Wszystko to jedno Stworzenie niczym nie podzielone i co jest od zawsze...

'Z tego wynika, że ​​istnieje tylko Energia i jej nieskończone systemy i poziomy o określonej stałej ilości energii przejawiającej się jako powtarzające się potencjały czynnościowe i że jedyną trzecią wielkością w Wszech-To-Jest ( All-That-Is.
Jest częstotliwość.'
'Dlatego nie ma miejsca i nie ma czasu liniowego. Obie wielkości, czy wymiary, są sztucznym stworzeniem ludzkiego umysłu, dokładnie, są iluzorycznym wytworem jego poznawczych ograniczeń postrzegania energii jako jedności; zamiast tego ludzki umysł oddziela go nieświadomie (fizjologicznie) w przestrzeń i czas (czasoprzestrzeń) we wszystkich jego percepcjach, jak wykazałem ponad wszelką wątpliwość w nowej teorii Prawa Uniwersalnego. Jest to poznawcze pochodzenie całej ludzkiej iluzji oddzielenia od Źródła i stłumienia wszystkich błędów w nauce i życiu codziennym.'
thoughts-636x400


A więc ja nie zwariowałem i nie tylko ja w to wierzę, bo doświadczyłem,
Takiej perspektywy jaką zobaczyłem, po drugim akcie zatrzymania serca.

Mogłem być wszędzie i na każdej opcji względnej perspektywy Ziemi,
Oczywiście nie jednocześnie świadomie jak w tym przypadku, tu i teraz.

Obraz może zawierać: niebo i na zewnątrz

Zaczynam rozumieć refrakcję światła kolorów, czy też hinduską Mandalę,
Bo to one nam uzmysłowiają nasze istnienie wszędzie we wszechświecie.

Może to ja sam dzielę światy i stwarzam jak te bańki mydlane,
Jako Stwórca całości Stworzenia dmuchając w nie tchnieniem?


Brak automatycznego tekstu alternatywnego.
Prawo uniwersalne jako równanie matematyczne E / E (A) = f .


Obraz może zawierać: roślina, drzewo, kwiat, na zewnątrz, przyroda i woda


A jego kompozycja piękna zależy jedynie od częstotliwości postrzegania,
Oraz dwoistości natury w perspektywie widzenia rzeczy aby się zachwycać?



Obraz może zawierać: filiżanka kawy i jedzenie

Wzrost wibracji jest ogromny, a dla wielu silnie odczuwalny 
... tak bardzo, że czasami jest to uciążliwe. 
Przyjmijmy te wibracje z radością i oczyśćmy się jak również dostosujmy, 
wtedy mamy absolutnie dobre samopoczucie.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_rFTQDlXdG88fj3inRmjn8O1ZrKw_jXnTFiFh22J1swIun_xXCW-ezkFDwVPbM31SRaEIRj_nkSIhhZISSgCnxt7KJFB5g2863hXeQfOvXkjRHC-f9PzkPnXSzkYGjAuuYA2skCDSW-c/s1600/281018e.png

Miałem podobne doświadczenie widzenia jednoczesnego,
Jak to opisywał Einstein siebie w wagonie pociągu i poza.

Ja podobnie pod emocjami chwili kilku sekund w samochodzie,
Podczas hamowania i w domu perspektywie minut z instrukcją.

Obraz może zawierać: 2 osoby, ludzie siedzą i na zewnątrz

Nazywają to bilokacją świadomości podzielonej w stresie,
Ale i teraz w myślach mogę widzieć siebie przed kompem...
i tam w kawiarni powyżej...

Obraz może zawierać: niebo, tekst, przyroda i na zewnątrz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz