czwartek, 11 października 2018

Jestem jaki Jestem

Obraz może zawierać: 1 osoba, mem i tekst

Miłość jest niewidzialna, z wyjątkiem tego, co w nas.
Czasem wychwalam miłość. Czasem miłość wychwala mnie.
Miłość, niewielka muszla gdzieś na dnie oceanu otwiera swoje usta.
Ty i Ja i My, urojone istoty, wkraczamy w tę muszlę jako pojedyncze krople wody.
- Rumi ♡

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst

Mam swoje sny i wizję, tak jak i poglądy na życie,
Nie będę przyjmował do siebie cudzej propagandy.

Wyłączam reklamy wtedy, gdy cokolwiek oglądam,
Wdzierają się w życie podobnie jak innych poglądy.


Obraz może zawierać: chmura

Ale tylko wewnętrznie i nie wchodź w ekran za głęboko,
Tylko stań się jego obserwatorem, tak jak gdy oglądasz TV.

Lepiej oglądać bajkę i jej przesłanie, niż politykę na ekranie,
Znalazłem film 'I am OA' o podobnych do moich przeżyciach ...

Obraz może zawierać: na zewnątrz

Budujemy świat tutaj jako projekt przyszłego,
Potem w śnie przeżywamy na nowo rezultaty.

Potem go poprawiamy intuicyjnie i nieświadomie,
Nie zdając sobie z tego skąd czerpiemy weny źródło.

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Bawimy się tutaj jak dziecko w piaskownicy, a tam to przemyślimy,
Aby wracając do świadomości, już mieć w życiu jakąś twórczą pasję.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i ludzie stoją



To dlatego lepiej nie trzymajmy się wczorajszych planów,
Zawsze Mama mi mówiła, że problem niech się sam prześpi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz