środa, 24 października 2018

Elochim pokoju

Obraz może zawierać: na zewnątrz i przyroda


Poziom pokoju zależy od poziomu ludzkiej świadomości,
Przekonałem się o tym, gdy zafundowałem sobie wizje...

Zawsze zastanawiałem się skąd u mnie tyle było złości,
Gdy rzuciłem w kolegę kamieniem raniąc do w czoło.

Przeraziła mnie precyzja siła i celność rzutu, gdy to zrobiłem,
Tak jakby nie byłem sobą, a obca we mnie siła pierwotnej złości.

Obraz może zawierać: 1 osoba

Daleka od wizji anioła jaki sobie wyobrażałem jako pacyfista i to z natury,
A jednak i teraz miałem w sobie coś co sprowadziło mnie nawet do woja.

Nosiłem broń na ćwiczeniach ze strachem bym nie musiał jej użyć,
To skłoniło mnie do zafundowania sobie wizji poprzednich wcieleń.

Obraz może zawierać: przyroda

Jak się okazało było ich siedem i ze sobą ściśle powiązanych,
Nie tak jak serial z tymi samymi aktorami, ale konsekwencjami.

Konsekwencje wyborów jednego i niezałatwionych w nich spraw,
Rzutowały jak gdyby z góry na nowe życie i nieomal od początku.

Nawet w tym chyba już ostatnim przed zmianą postrzegania jako 4 latek,
Kopnąłem ze złością hitlerowca w nogę, gdy chciał psa wilczura do sań.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

Daleki byłem od nastawiania drugiego policzka, ale już walczyłem o sprawiedliwość,
Nie siedzi we mnie teraz złość, bo została łagodnie doprowadzona do wewnętrznej siły.

Nie było łatwo nawet w tym wcieleniu panować na sobą,
Dlatego w efekcie końcowym było to na pograniczu depresji.

Zawał i jego konsekwencje dokonały we mnie resztę przemiany,
Teraz niezależnie od decyzji racji nie zabiłbym nawet muchy ...

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Kontakt z Wyższym siebie samego już reszty dokonał i mam siłę i łagodność,
Wynikającą z pewności, że nic mnie już nie czeka złego z Elochimem pokoju.

 Obraz może zawierać: drzewo i na zewnątrz

'Na ogrodach społecznych
na dystansach
filozoficznych hipotez
żeruje egoistyczna
koordynacja myśli i czynów
Mocną stroną zjawiska
egoizmu jest zaborczość
i gwiazdki subiektywnych pociech
Strach przed utratą
czegokolwiek spoczywa
w ogromnym pancerniku ciała
Wystarczy mała kulka
cywilizowanej chemii
i już wokół pokoleń dominuje
ból i rozpacz
Tryumf wiedzy oznacza
ogromną kampanię
przeciwko najmniejszym
nawet gestom miłości
Nieszczęścia chodzą parami
Strach i nienawiść -
oto zdobycz obrabowanego
serca z kochania
A Miłości nie da się
niczym zastąpić
nawet gdyby z pomocą
przyszły komputery'
/kolega/ Wiesiu


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie siedzą i tekst

„Jeśli widzę, że się kłócisz w swoim mieszkaniu z rodziną, ja uciekam z tego pokoju”
 - słowa Ojca Pio.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz