piątek, 26 października 2018

Jazda

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Ze świadomością połączenia, na prawdę żyć jest już o wiele łatwiej,
Bo wtedy czyta się ekran życia tak jak nową i niezapisaną książkę.
https://www.facebook.com/gary.cook.58/videos/1433796113340169/

Jak śpiewa kamień, dla mnie tak samo jak kosmos w ciszy medytacyjnej.

https://www.facebook.com/freshpcooks/videos/742231129303122/

Kiedyś sam zaprzyjaźniłem się z takim cudem,
W lesie codziennie na mnie czekała przylatując.

Zawsze podobnie się przyglądała czyszcząc, więc było mi smutno
Gdy jakiś czas przestała, aż kiedyś przyleciała, ale już nie siadając.

latała nade mną, aż zauważyłem drugą dalej, i wtedy odleciały razem :)
Ale w duchu wiem, że to nie ważka, to tylko moje WJ pokazało co potrafi.

Obraz może zawierać: 3 osoby

To jak według Kahunów trzy świadomości 'JA'
Podświadomość, świadomość i nadświadomość.

Niestety na tym świecie koń wszystko widzi jak i drogę do domu,
A na wozie siedzi głuchy i ślepy woźnica wioząc Pana w karocy.

Panu wszystko jedno dokąd koń z karocą jedzie,
Dopóki się nie ocknie ze snu woźnica i nie reaguje.

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Jeden za drugim zmieniają się ślepi woźnice, a Pan się zestarzał,
Aż tu nagle z jakiegoś powodu kolejny woźnica się budzi wreszcie.

Zaczyna mu dawać sygnały, żeby i zrozumiał, że z kimś jedzie,
Na to czeka czasami od wieków Pan jako Kahunów Wyższe Ja.

Dopiero wtedy zaczyna się taka prawdziwa do domu jazda,
A samo życie normalnieje i nie żąda rachunków za zdrowie.


Obraz może zawierać: 1 osoba, siedzi i tekst

Każdy człowiek być powinien zainteresowany drugim człowiekiem,
A nie stworzonymi materialnymi środkami pośrednictwa za cokolwiek.

W tym świecie potrzebny świadomy woźnica i Pan,
Niepotrzebni nam inni mówiący gdzie mamy jechać.

A już tak na prawdę niepotrzebny na handel i wiara w coś nieznanego,
Sami wiemy, w co mamy wierzyć jak naprawić wóz i powozić koniem,

Do tego nie potrzebni są jacyś pośrednicy jak rząd i KK,
Tylko dobre ciało jako karoca i koń pociągowy i uprząż. 

Obraz może zawierać: 1 osoba

Do tego czasu jakoś sami sobie radziliśmy jak zwierzęta w naturze,
Czemu to wszystko tak się skomplikowało, czy dla samych urzędów?

Obraz może zawierać: niebo, chmura i na zewnątrz

Nie lepiej też słuchać naszego wyższego ja za każdym razem,
On jak i Stwórca Stworzenia nie wystawiają rachunki za życie.

https://www.facebook.com/viralvisionhlm/videos/178411693081025/

 Obraz może zawierać: ocean, woda, tekst, na zewnątrz i przyroda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz