sobota, 27 października 2018

Oczekiwania

Obraz może zawierać: tekst

'My, dziennikarze jesteśmy wasalami, instrumentami w rękach bogaczy, 
którzy potajemnie spiskują i kierują wszystkim zza kulis! 
My jesteśmy ich marionetkami! To oni pociągają za sznurki, a my tańczymy! 
Nasz czas, nasz potencjał i nasze talenty są w rękach tych ludzi. 
Jesteśmy intelektualnymi prostytutkami!''
To słowa Johna Swintona, amerykańskiego dziennikarza znanej gazety
 ''The New York Times'', który w dzień odejścia na emeryturę nie wytrzymał
 i powiedział prosto z mostu to, co mu od dawna leżało na sercu, 
szokując przy tym Amerykanów."'

 Brak automatycznego tekstu alternatywnego.



W 1880 r. a (zatem 136 lat temu, wypowiedział te słowa, 
Pod którymi może podpisać się większość dziennikarzy.
  
Nic by to nie zmieniło systemu, tak jak w dziennikarstwie, czy służbie zdrowia, 
Chodzi o wolność wypowiedzi, nawet w domu, wtedy też kończy się awanturą.

Więc co z tymi oczekiwaniami na ekranie naszego życia,
 Mają być tylko przytakiwaniem naszych myśli, czy ducha?

Obraz może zawierać: tekst

Istnieją trzy poziomy w duchowym dochodzeniu do pełnego wyzwolenia:

1. Stoję w Świetle
Mam świadomość istnienia siły sprawczej całego Uniwersum - Boga,
lecz utożsamiam Go z zewnętrznym przejawem.
 

2. Światło jest we mnie
Nie szukam Boga ( Jaźni, Brahmana ) na zewnątrz, lecz koncentruję
się na wewnętrznym Sercu Duchowym.
 

3. Jestem Światłem ( Jestem Brahmanem, Aham Brahmasmi )
"Ja i Ojciec jesteśmy Jedno", cytując słowa Jezusa Chrystusa. Oddzielenie
przestało istnieć. Rozpuściłem się w Turiya, w Jedności. Iluzja Maji
zakończyła swą działalność
To nie my doświadczamy Boga, lecz Bóg ( Jaźń ) doświadcza Siebie
poprzez ciało człowieka. Tak naprawdę nie ma niczego poza
Jaźnią. Aby w pełni doświadczyć stan Turiya, koniecznym jest utożsamianie
się z bezforemnym Brahmanem. Trzeba nieprzerwanie utrzymywać
ciągłą Jego świadomość.


Temu celowi służą Wielkie Afirmacje Jaźni.

JA JESTEM JEST CZYSTĄ NIEPOKALANA ŚWIADOMOŚCIĄ
JA JESTEM JEST PONAD POSTRZEGALNYM WSZECHŚWIATEM
JA JESTEM JEST NIEŚMIERTELNĄ JAŹNIĄ


Obraz może zawierać: 9 osób, ludzie stoją

Tego nas uczą Mistrzowie i Nauczyciele, ale tylko własnym przykładem,
Bo nikt nikogo do niczego nie zmusi, tak samo jak do zmiany poglądów.

Sami musimy dojść do wszystkiego w rozwoju własnej samoświadomości,
Tak samo jak nie wymagamy od ucznia klasy podstawowej wiedzy uczelni.

Obraz może zawierać: na zewnątrz i woda

NAWIĄZUJĄC DO ROZMOWY. NIE SZUKAJ POZA SOBĄ.
"Gdybyś ty zobaczył kogoś tonącego w rzece i robiącego coś takiego
– zadzwoniłbyś po facetów z kamizelkami, bo oni są na zawołanie przez cały dzień… 
Ale my to właśnie robimy! Wszyscy! Cały czas chcemy zmienić to co stworzyliśmy 
– przez niszczenie odbicia – zamiast patrzeć na to co tworzy odbicie. 
Kiedy dzieją się różne rzeczy w naszym życiu, które się nam nie podobają , 
gdy przyciągamy ludzi którzy się nam nie podobają, 
gdy przyciągamy doświadczenia, które nam się nie podobają
 – to my zamiast powiedzieć: " Co jest we mnie takiego, co tworzy te rzeczy? 
 Co takiego wysyłam, że przyciąga to odbicie, które mi się nie podoba?".
Zamiast wziąć władze w swoje ręce i odpowiedzialność za to, co tworzymy 

 – szukamy czegoś poza sobą. Na dodatek jesteśmy do tego zachęcani. 
My sami jesteśmy w sytuacji, gdzie patrzymy na nasze odbicie, 
próbując je zmienić, podczas gdy potrzebujemy zmienić to co się odbija". 
(D. Icke z filmu Freedom Road.)


Obraz może zawierać: 2 osoby, tekst

Nie wiem jakie są oczekiwania widzów na taki pocałunek Judasza,
Ale nie chciałbym się znaleźć w roli właściciela i karmy jaką zrobił.

Pewnie są większe dramaty oczekiwań naszych dzieci,
Gdy znajdują się w podobnej sytuacji wyzwań i uczuć.

Albo jesteś człowiekiem dobrym albo nie,
Nie da się znaleźć pośrednie rozwiązanie.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją i tekst

Kilka słów o wymianie energii 
– dlaczego w towarzystwie niektórych osób czujemy się nieswojo?


Brak automatycznego tekstu alternatywnego.


Ty sam nie musisz tym samym reagować na czyjeś oczekiwania złości,
Choć to jest trudne spróbuj ją zalać mentalnie bez słów energią miłości.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz