czwartek, 16 sierpnia 2018

Wnętrze


Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Może to czego szukasz na zewnątrz jest w tobie,
Może to co widzisz jest jego fałszywym obrazem?

Wnętrze zawsze będzie ukryte przed przywiązanymi do obrazu,
Na tym właśnie polega iluzja postrzegania zmysłowego bytu...

Obraz może zawierać: 1 osoba, broda, okulary i tekst

„W prezencie od życia dostajesz codziennie całkiem nowe 24 godziny. 
Możesz ten czas zmarnować lub wykorzystać mądrze i świadomie. 
Wybór należy do Ciebie.”
Ewa Foley
szczęśliwa w: Tu i Teraz.

Obraz może zawierać: ludzie siedzą

Kiedyś w Kudowie Zdroju gdzieś pod Błędnymi Skałami na straganie,
Przykuł wzrok i palił mi rękę, gdy sięgnąłem po niego jako wahadełko.

Nie wiem skąd ale sam wiedziałem, że jest ono dla mnie..
Świadomość jest wiedzą wnętrza odpowiadającą jak lustro.

Obraz może zawierać: 1 osoba, stoi


To dzięki kryształowi Phi (Vogel) którego dość długo nosiłem przy sobie,
Możliwe, że tak uzyskałem łatwiej komunikację z własnym wnętrzem?

Teraz też mam go na wysokość wyciągniętej dłoni na biurku,
Muszę przyznać, że dziwnie się czuję, gdy go trzymam w ręku.

Bezbłędnie mi odpowiadał na zadawane pytania w duchu,
Zgodnie z regułą podstawową dotyczącą wszystkich wahadeł.

https://www.google.com/search?q=kryszta%C5%82y+Phi+(Vogel)&client=firefox-b-ab&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjOz4j0_uzcAhXME5oKHfD7CVUQsAR6BAgGEAE&biw=1280&bih=887




Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Teraz nie tylko dlatego, aby stać się mądrym przestałem świat naprawiać,
Odpowiadać na zadawane pytania, dotykać i uzdrawiać innych w duchu.

W zasadzie wystarczy samemu podnosić wibracje własne w sobie,
By poprzez jak wewnętrzny Internet rozchodziły się po całej Gai.

Obraz może zawierać: tekst

'Świadomość - to klucz nie tylko do pokładów wiedzy, 
ale i do kreacji naszej rzeczywistości. 
Niech ten dzień wypełni świadoma kreacja naszych pragnień.'

 

 All you have to do is radiate your trinity ..... Mifi ....





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz