środa, 1 sierpnia 2018

Podświadomość



Zdjęcie użytkownika Solar Jaguar.


Skąd się biorą choroby jak z nietolerowania i zgody podświadomości,
Najwięcej samo przekonanie i sugestia leczy, jak i wywołuje choroby.

A na to dowodem jest placebo, na ogół daje szanse pięćdziesiąt na pięćdziesiąt,
Gdy poddawani pacjenci dostają coś, czego nie wiedzą np. lek w płynie i woda.

Podświadomość tylko nas się słucha i to bez naszego polecenia,
Jak i zgody nie ma choroby, podobnie jak i samego wyleczenia...

 Zdjęcie użytkownika Ewa Malinowska.

Nie wiem czy podświadomość wie za co tu jesteśmy wdzięczni,
Ona się cieszy wyczuwając nasze uczucia o naszym szczęściu.

Jak wiecie dostałem niezłą lekcję z dokumentami i czułem wdzięczność do znalazcy,
Ale przyczyną tych okoliczności była blondynka sprzedająca sprzęt rehabilitacyjny.

Idąc na takie spotkanie i słysząc o naciągaczach słuchałem się podświadomości,
Byłem ostrożny i zarazem skupiony i chciałem mieć to za sobą i jak najszybciej.

Czułem, że mam to zrobić i podpisać umowę, a po dwóch tygodniach zabawy zwrócić,
Jednak tym musiałem się odsłonić, że to zrobiłem bez wahania przyglądając się sprawie.

Zdjęcie użytkownika Ewa Malinowska.

Bardziej interesowały mnie uczucia samej dziewczyny i wewnętrzny konflikt,
Czułem po prostu, że nie jest tak przekonana o 'czystości' transakcji jak kolega.

Wiele mówimy o winie i karze, natomiast mniej o sumieniu,
Religie dużo mówią, jak wszyscy o cudzym, ale nie własnym.

Sama religia praktycznie jej nie ma, ale mają ją członkowie,
To oni rozliczają się we własnym sumieniu podświadomości.

Zdjęcie użytkownika Ewa Malinowska.

Ale jak można kochać siebie zapominając o podświadomości przyjaciela,
Który jest połączony ze wszystkimi istotami i nie tylko ludźmi i bliskimi.

Wyczuwałem u niej konflikt z podświadomością która cierpiała,
Nie rozumiejąc czemu coś ona robi czego nie uważa za słuszne.

Było mi jej trochę żal potem długo rozmawialiśmy telefonicznie,
Nawet podejrzewała, że może jestem podstawiony z konkurencji.

W końcu jakby się odsłoniła mówiąc, że ma dość tych wyjazdów,
Że musi odzyskiwać siły uprawiając jogging i biegając po parku.


 Zdjęcie użytkownika Ewa Malinowska.

 Nie wiem, co się z nią stało, gdyby zmieniła pracę, to cieszyłbym się bardzo,
Może czyta moje Myśli i się pochwali, że to zrobiła, ale mam i wątpliwości.

Właśnie z utratą moich dokumentów, które z dowodem stanowią kąsek dla RODO,
Nikogo nie podejrzewam, ale wiem, że się wszyscy uczymy od siebie nawzajem.

Podświadomością jesteśmy Jednością jak uczą Kahuni, 
Pomagamy sobie na różne sposoby tak w śnie jak na jawie.

Zdjęcie użytkownika Ewa Malinowska.

 Podświadomość jest częścią Stworzenia i podległą tu naszej wolnej woli,
Tylko my możemy coś zmieniać i nawzajem sobie pomagać przykładem.

Zapisem i zbiorem wszystkich naszych doświadczeń i ich wszystkich historii,
Połączoną z całą kroniką wszystkiego Akaszy jako zbiorem Księgi Życia Ziemi.

Zdjęcie użytkownika empik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz