niedziela, 26 sierpnia 2018

Intuicja to gps.?...

Obraz może zawierać: tekst

Nie wyjdziesz z więzienia jak nie będziesz znał drogi,
A drzwi są zawsze otwarte, ale to intuicja zaprowadzi.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Gdybyś tak jakoby wstrząsnął głową tak jak puszką ze śmieciami,
To niepotrzebne myśli na dno opadną, a zrobi się miejsce na nowe.

Tylko wtedy pierwsza myśl co wejdzie do głowy będzie zawsze to właściwą,
To się sprawdza zawsze, gdy się wątpliwości umysłu nie wkradną i nie zmącą.

Obraz może zawierać: drzewo, roślina, na zewnątrz i przyroda

Wtedy zawsze wejdziemy na prawidłową tęczową drogę,
A na niej to już nie ważne jaki kolor ścieżki wybierzemy.

Ja też sam, gdy z początku zaczynałem to swoje pisanie,
Wybierałem czas o świcie po pierwszym śpiewie ptaków.

Z czasem to już automatycznie pozbywam się myśli z głowy,
I bez wysiłku pozwalam jak Adamus mówi, aby same płynęły.

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

W zasadzie wszystko jest już we mnie, a ja tylko to na nowo odkrywam,
To tak jakby się dziecku opowiadało bajkę, którą się wcześniej słyszało.

Gdy w to uwierzysz, że wiesz i masz już gotowe,
Samo jak gdyby wychodzi z nas i się prezentuje.

Obraz może zawierać: tekst

Potem odkrywamy po czasie, o kurcze miałem intuicję i poszedłem za nią,
Podobnie jest ze zjawiskiem "de javu" co do miejsc i okoliczności zdarzeń.

Fizyka próbuje to częściowo tłumaczyć pętlą czasu, ale nie koła,
Ale spirala jest odpowiednikiem na innym poziomie rozumienia.

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Może to w taki sposób działa GPS i wi-fi tej naszej duszy,
Ale na pewno jest to dobry obraz poszerzania świadomości.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz