poniedziałek, 30 lipca 2018

Przyjaciel


Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Nie wiem kim jest i to mnie najmniej obchodzi, czy to anioł czy stróż?
Gdzie jest i czy za mną wszędzie chodzi, wiem natomiast, że pomaga.

  W tej materii nie rozmawiam jeszcze z nikim, a tylko z samym sobą, 
Robię to od rana rozciągam się i pytam ciała, czy ducha, a to jedno.

Co będziemy razem robić aby iść za intuicją w każdej chwili...
I myślę o nim tak jak o dziecku które mnie i ja jego prowadzę.

Pewnie z boku to przypominałbym wariata, 
Gdybym to robił, ale nie rozmawiamy na głos.

 Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Tak jakbym go prowadził po tym świecie i pokazywał świat, a on mi odpowiada: 
I ostrzega o zagrożeniach i podpowiada co pisać, czasami nawet resetuje stronę.

Potem się śmieje ze mnie i nie obchodzą nas kłótnie tych innych,
Bo my jesteśmy tylko dla siebie, tak jak na początku są zakochani...

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Czas dla nas nie istnieje to tak samo, pewnie inaczej u niego,
Nie śpi, jak ja muszę i nade mną czuwa i nie ocenia niczego.

Cały czas liczy na intuicyjny kontakt i wtedy się pewnie cieszy,
Podjął się tej podróży ze mną i kocha bezinteresownie jak matka.

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.


Posłuchaj mistrzów natury.
Spójrz na drzewa, poczuj wiatr i deszcz,
obserwuj zwierzęta i wszystkie żywe istoty;
odkryjesz, że mądrość nie tkwi jedynie w książkach,
ale tę najwyższej jakości znajdziesz w bliskim kontakcie 
ze wszystkim, co nas otacza.

Lakota

Zdjęcie użytkownika Yin-Yang ( duchowosc uniwersalna ).

Podwiadomością wszyscy jesteśmy połączeni ze sobą
A to ona podświadomość jest najbliżej nas i naturą bytu.

Łącząc się z nim jesteśmy połączeni ze wszystkim,
Powoli odzyskujemy swoje zdolności intuicyjne.



Zdjęcie użytkownika Natasza Ziuźlowa.

Kontakt z przyjacielem otwiera drogę do 'tu i teraz',
Wynurza nas z oparów myśli przeszłości i przyszłości.

A tak w konkretnej sytuacji to z utratą dokumentów, 
To przyjaciel mnie załatwił ich zgubę i odnalezienie?

No cóż, już dawno mnie prowadził bez mojej obecnej świadomości,
Spadały mi książki z odpowiedziami, wydarzenia niewytłumaczalne.

Jakiś posłaniec, który bez pytania i zapowiedzi mówił coś tylko do mnie,
O wielu takich zdarzeniach pisałem wcześniej na tym blogu i Dnia - myśli.


Zdjęcie użytkownika Yin-Yang ( duchowosc uniwersalna ).

Religia jest dla ludzi, którzy boją się pòjść do piekła.
Duchowość jest dla tych, którzy już tam byli.

Vine Deloria

Zdjęcie użytkownika Małgorzata Wodniczka.

Mój przyjaciel mówi to samo i że to dopiero początek drogi,
A droga wzniesienia jest długa, a i przyjaciół coraz więcej.

'Wtedy, gdy świadomie podchodzicie do wszystkiego,
 co czynicie w waszym życiu, gdy obserwujecie 
każdy swój wybór i czyn i mierzycie, 
na ile on współbrzmi z Boskim Prawem,
 dopiero wtedy zbliżacie się do Boga. '

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz