wtorek, 24 lipca 2018

Koncepcja i RODO


Zdjęcie użytkownika Marek Tokarz.

Opis: tzw. wzór Einsteina, gdzie E – energia ciała w spoczynku, 
m – masa spoczynkowa, c – prędkość światła.
Razem TU i TERAZ

Zdjęcie użytkownika Dorotka Księżarczyk.

Idealna koncepcja dla samych obiboków i tych co zaglądają w głąb kieliszka,
Po flaszce każda koncepcja się rozmywa, albo staje jakby bardziej zrozumiała.

Odnośnie RODO przeszkolono mi żonę i wszystkie strony blogów,
Dotarło aż i do mnie w drodze powrotnej zagubienia dokumentów.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Jadąc z powrotem do domu przez Łódź z uwagi na kuzyna i roboty drogowe,
Trafiłem na stację benzynową aby odpocząć i się napić soku pomidorowego.

Potem na drugiej zatankowałem i wróciłem już bez kamizelki z dokumentami,
Co najważniejsze, że gdy zapytałem co jest grane dostałem: że to w porządku!.

 Oczywiście, że po odtworzeniu na spokojnie pewnie wziąłem ją z samochodu,
Nie zakładałem, bo było gorąco nawet o późnej już porze 22 -go w niedzielę.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Zapewne to UFO i zwróci na pewno, ale po co im moje dokumenty?,
No to tak na poważnie, to miałem wcześniej incydent z naciągaczami.

Jak nigdy to miałem przymus pójścia na pokaz sprzętu rehabilitacyjnego,
Podobał mi się i go używam jako pas barkowy do masażu i to rewelacja.

Dałem mi dane osobowe dla Alior Banku na spłatę ewentualnego zakupu,
Widziałem jak się też pociła piękna blondynka i nią też byłem oczarowany...

Zdjęcie użytkownika Jan Ostrowski.

Pobawiłem się nim i zgodnie z procedurą odesłałem do firmy,
I wymienialiśmy pomiędzy sobą uwagi co do jej podejrzenia.

Myślała, że podstawiła mnie konkurencja, aby na czymś ją złapać,
Sama broniła się i tłumaczyła kolegę prelegenta po fachu i towar.

Oczywiście ten pas który mam kupiłem w Internecie i bez danych osobowych,
Służy mi bardzo dobrze, na zwiększanie funkcji głównie nóg jak pływanie.

/poza tym kosztuje jedna dziesiąta ceny bez innego sprzętu dodatkowego/

Zdjęcie użytkownika Jan Ostrowski.

Jak na górze tak na dole jesteśmy w ogniu przestrzennym czasoprzestrzeni,
Połączeni ze sobą tak aby na wzajem sobie pomagać na różne sposoby bytu.

Jeżeli koncepcja utraty dokumentów ma mi służyć to zapewne chodzi o ich odnowienie,
Więc muszę mieć nowe z potwierdzeniem urzędów aby stare dane były już nie chodliwe...

Osobiście nie podejrzewam ewentualnego znalazcę i kłaniam mu się z góry,
Jeśli odeśle lub zaniesie na Policję i po jakim czasie wrócą do właściciela.

Zdjęcie użytkownika Jan Ostrowski.

Tajemnicą wolności życiowego sukcesu jest poddanie się temu co się samo wydarza,
Bo widocznie 'góra' wie lepiej co dla mnie dobre w handlu danych osobowych RODO.

Podejrzewam, że to ona zaimprowizowała mój amok zapomnienia,
Aby mnie raz i na zawsze oczyścić na potencjalnym rynku danych...

Zdjęcie użytkownika Jan Ostrowski.

Nie będę oceniał tych, co już biorą udział w tym procederze,
Ani tych co w nim uczestniczą jako klienci na własne żądanie.

Jeśli w naszym kraju, już można zaciągać pożyczkę na podstawie kserokopii dowodu,
Brać pożyczkę w banku na podstawie zdjęcia domu pod jego zastaw to pozostawiam...

To wszystko do przemyśleń, a myśląc o sprawach duchowych stąpajmy twardo po ziemi,
Matka Gaja też chce abyśmy się w niej zakotwiczyli głęboko do rdzenia i byli tu trzeźwi.

Zdjęcie użytkownika Jan Ostrowski.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz