czwartek, 16 czerwca 2016

Ja


Ma zrezygnować ten co myśli, że jest tylko sobą,
Nie musisz z siebie rezygnować, gdy poszerzysz.

Swoją świadomość na tyle, że poczujesz się wszystkim, co tu jest,
Wtedy to tzw. 'ja' przestaje być sobą wybiórczo, staje się Jednością.


We are each made of approximately 100 trillion cells 
that are each made of approximately 100 trillion atoms 
that were created in the center of stars...

Nassim Haramein

Jestem jednocześnie kroplą w oceanie
Jak i oceanem kosmosu we mnie samym,
Tzn. że mam w sobie 100 trylionów komórek,
 A zarazem w nich tyle samo atomów, a i dalej elektronów,
Kto to wie, że każdy z nich jest taką samą, co widzę i jest we mnie?



Nie możesz walczyć i zmienić coś, co istnieje realnie,
Możesz zmienić postrzeganie i stworzyć nowy model.




Gdzieś w tym oceanie głębi fraktali, istnieje listek galaktyki,
Zawieszony w wiecznej próżni i pełni wszystkiego co jest nim.

A my swoim postrzeganiem selektywnym,
Zatrzymujemy go kwantem chwili w kadrze.

To ja? nie sądzę, bo jestem nimi,
Oceanem na zewnątrz i wewnątrz.

Wszystkim? może tak, gdy patrzę, może nie, gdy nie,
Może wszystkim i na raz i w jedności całego obrazu?

Ja sam wiem, że nic nie wiem, z mojego punktu widzenia,
Sam fakt, że się zastanawiam, tworzy wewnętrzne piękno.

Coś czuję, że przestanę się tym zajmować tu z mojego punktu widzenia,
Ale obawiam się, że gdzieś indziej, mają takie same jak ja pojęcie o tym.



A więc być częścią całości to oznacza, że się jest świadomym,
Głównie tego, że jest to co widzę i odbieram innymi zmysłami.

A więc jest z grubsza coś w czym jestem widzialnym i nie,
To nie widzialne jest dlatego, że ma subtelniejszą wibrację.

Stąd wzięty pogląd, że żyjemy w dwóch światach subtelno i gęstomaterialnym,
To tutaj mamy dwa ciała w gęstym, a po jego zdjęciu zostajemy jak w drugim.

Dlatego, gdy odchodzimy bez bólu, to nawet możemy tego nie zauważyć,
Z tym że w tym drugim odbieramy jedynie uczucia, bez rodzaju zmysłów.

 

Dlatego tak ważny jest rozwój świadomości i czuciowiedza,
Bez niej w tym drugim jesteśmy nadzy jak pływak w oceanie.

Dlatego nie jest wskazane przedwczesne pozbywanie się ochrony ciała,
Dopóki jesteśmy w głębiach, a nie blisko powierzchni subtelnego świata.

Każdy czyn, nie dobry dla Stworzenia zanurza nas jeszcze głębiej,
Każdy czyn dobra podciąga w górę i tak to się odbywa eony czasu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz