czwartek, 7 stycznia 2016

Rzeczywistość





Rzeczywistość, zagęszcza czas,
Pokazując to, co żądają zmysły,
Pragnienia Duszy i Jej marzenia,
Ale jednocześnie nie pozwalając,
Widzieć nam to wszystko na raz!

 

 Fortuna to ten materialny miraż i Maja!
Czasoprzestrzenna energetyczna złuda,
W kole tworzenia tu śmierci i rozkładu,
W stanie krótkotrwałego trwania materii!

Czy to warto i w ogóle się nią tak zajmować?
Warto! Gdy jeszcze rośnie, a już nie śmierdzi!


 Popatrz sam na tą linię horyzontu nieba,
Oddzielającą taflą tą powierzchnię wody.
Popatrz! i na tę rybę latającą na tle nieba,
I unoszącą się nad powierzchnią wody..
Tak to to spotykają się dwa różne światy,
Ale i zarazem dwa horyzontalnie czasy.
To my i w fazie REM snu głębokiego,
Lub w chwilach tej ekstazy uniesienia,
Jako takie ryby żyjemy w dwóch światach:
Fizycznego i subtelnego, by już po chwili,
Ulecieć już jak motyl, do świata trzeciego:

Świata Ognistego Nieskończonego Nie-zapomnienia!


 Ojcze tutaj nasz! Który jesteś w Niebie?
Bądź wola Twoja, a co z tą moją będzie?
Ma być po to, aby tu chodziła w błędzie?
Aby sama doszła do tego, co i tak będzie?

A Królestwo? Czy ja mam iść do Niego?
Czy to Ono do mnie ma przyjść i kiedy?
O winach naszych i swoich nie wspomnę,
Bo lepiej je gdzieś zgubić było po drodze.

Wiem! Mam dalej wędrować samotnie,
A Ciebie i Królestwo znaleźć w sobie!

#

/czy to możliwe, że od tylu lat piszę?
 20. 08.2008 
a co tu ciekawe, to ta data z dwóch cyfr '2' i '8' 
to pierwszy mój wpis na poniższym pierwszym blogu,
czy to coś oznacza 2x nieskończoność? jak suma ich 2?
Jestem numerologiczną '11' czyli '2' czy to może być przypadek?
 Czy może to dowód na to, że jestem w matematycznym Matriksie,
Wszystkiego co robię i tego co piszę?/




 Co jeszcze ciekawe, to data dnia urodzenia 28,
Kwiecień to miesiąc wiosny i 4, czyli jak to '2',
Podzielisz, czy pomnożysz wyjdzie ósemka i 2.

W dacie roku urodzenia dochodzi i jedynka,
Jako początek i dziewiątka, to koniec dekady.

Suma czterech liczb: 1+9+4+1 czyli 6,
I taki jest numerologiczny numer córki.

Ona z kolei ma tych szóstek już aż trzy;
Urodzenia, numeru domu i mieszkania

No i na koniec już zauważyłem, że gdy dodamy czas wpisu 10.31,
To suma całości daty pierwszego wpisu wynosi 7 czyli duchowość.

"Twój numer Marku jest bardzo znamienny masz 2158 
– jeśli go przeliczysz to zapewne dojdziesz do wniosku 
jakie masz ulubione obowiązki w tym nowym okresie ery Wodnika!"

W-wa, 24.09.1999r. Maria B.

 http://tamar102.blogspot.com/p/blog-page.html

 

Czyli nasza rzeczywistość jest tak samo wirtualna jak Internet,
Podobnie zbudowany, z 0 i 1 więc dużo mniej skomplikowany.

Gdy do tego dochodzi wymiarowość taka w 4D,
Wtedy podobno nasza 12 cyfrowa jest fałszywa,
Jako iluzja w systemie 13 - tej już i prawdziwej.

Jeśli w systemie komputerowym można wysyłać i odtwarzać,
Nie tylko obrazy w 3D, ale i filmy w 3 i 4D, jak i hologramy,
To jest potwierdzeniem iluzji naszej rzeczywistości tworzonej.

Nie musimy spierać się czy o 'boga', czy o Stwórcę,
Bo On jest tym potencjałem naszej mli odtwórczej. 

 

A my Jego i jako siebie, -podglądaczami rzeczywistości.
A więc przestańmy się oceniać, jak ją, kto widzi i co robi,
Właśnie ja dlatego tu piszę, aby nie oceniać innych obrazy,
Bo każdy tworzy swoje i na podobieństwo własnych myśli.

 



 https://lh3.googleusercontent.com/-pTpEba7aDp8/VlsrhNokPDI/AAAAAAAAiq8/uhjT8J1MMUE/s506/3gw1573j5xg%5B1%5D.gif

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz