środa, 24 czerwca 2015

Uśmiech

 

Wokół nas nie może wydarzyć się nic agresywnego, 
jeśli w naszej duszy nie ma agresji. 
Dlatego jeśli ktoś nas ordynarnie popchnął lub obraził, 
 oznacza to jedynie, że w naszej duszy brakuje umiejętności kochania
 i w ten sposób dostajemy przypomnienie. 
Proszę to zaakceptować i wewnętrznie się uśmiechnąć. 
Siergiej Łazariew

A co do Dnia Ojca....


Nie wiem, czy każdego tatę na taki uśmiech stać,
Mnie też byłoby trudno trudno to zaakceptować,
Chyba, że za Anthony Mello to wprost stwierdzę,
Wyjdę poza siebie do wyższego Ja i nie poskarżę.

https://www.youtube.com/watch?v=8X7iLpTI25U

Trudno mnie odstawić "mnie" no i się obudzić,
Ono jest przywiązane tu do ustalonych etykiet,
Nazw tych przedmiotów, na których nam zależy,
Dlatego pewnie będzie mi szkoda i samochodu..



Nie ważne już, co się czyni i nie czyni, ważne jest kim jestem,
Nie zbawię świata, aby się uśmiechał, bo on jest tylko we mnie,

Rzeczy są takie jakim my jesteśmy i w świadomości,
Nie warto nikogo zmieniać i kochać i wychowywać,
To nic nie zmieni, a zmieni tylko nasze postrzeganie. 


My szczęścia nie możemy dosięgnąć i jeśli sami się nie obudzimy,
Nie można go dostąpić w świecie iluzji naszego ego i przywiązań,
Złapie jedno zaraz będzie myślał o następnym, bo nie tego szukał.

Może szczęście leży w świadomości Ja, a uwolnionego od tych etykiet,
Które od dzieciństwa narzuciło nam społeczeństwo i to uważamy nimi?

Społeczne etykiety wiążą naszą świadomość, jak ślepca we mgle,
Wmawiają nam co jest dobre, a co złe, co mamy robić i dokąd iść.

To wieczny sen, z którego mamy się obudzić,
Ale jak go opisać by to całkowicie zrozumieć?





Tylko my sami wiemy, co chcemy i czego możemy oczekiwać,
A więc nie szukaj na zewnątrz rozwiązania, bo go nie dostaniesz,
Gdy się oderwiesz od zewnętrznych przywiązań to i jesteś wolny,
Ale tylko wtedy, gdy będziesz w stanie obserwować siebie samego.

W każdym momencie tego co robisz musisz być świadomy,
Jak małe dziecko co się uczy i powtarza to jest to, a to tamto,
Ale i jednocześnie jest świadome, co się w okół dzieje i staje.

Nie wiem, czy teraz jestem dobrze zrozumiany i dam własny przykład,
Gdy jadę na daleką podróż samochodem, mam podwójną świadomość,
Jedną która zajmuje się różnymi sprawami, a ta szersza już samą drogą.

To, że np. słucham radia, muzyki, czy komentatora wydarzeń,
Nie przeszkadza mi obserwować drogi i właściwie reagować.

Nie zdajemy sobie sprawy, że to wtedy jesteśmy w 'tu i teraz',
I w pełni współpracuje moje wyższe ja, ze mną, jako umysłem.



To właśnie jest taka etykieta, którą możemy zakładać na sobie,
Gdy to czynimy na zewnątrz świat wewnątrz nas się nie zmieni,
Ale gdy patrząc na niego z zachwytem i bez ocen wewnętrznym,
Wtedy to wewnętrzny uśmiech, zmieni świat nieomal natychmiast.

Wracając do auta, to gdy wewnętrznie jesteśmy spokojni i uśmiechnięci do siebie,
Ono będzie nas prowadziło przez drogę spokojną z uśmiechniętymi wydarzeniami.

Wtedy jesteśmy jak obudzeni i patrzymy z dystansem, jako i na oba,
Ale zawsze ten zewnętrzny do tego wewnętrznego będzie się układał.



Mam nadzieję, że odwrotnie wszyscy myślą, o tym co piszę,
To nie oznacza, że myślicie tak identycznie i jak ja układnie.
W każdej sytuacji każdy dobiera co ma na szczególnej uwadze.

W każdej sytuacji to takie wątpliwości będą się przejawiać na zewnątrz,
Nawet wtedy, kiedy nic się pozornie nie dzieje, to lepiej być uważnym,
Gdy w zaufaniu, zaufamy sami sobie, możemy być spokojni co do losu.


Jeżeli człowiek jest przekonany, 

że w tym świecie wszystko co najlepsze zostało już wyprzedane, 
to naprawdę do jego dyspozycji pozostają jedynie puste półki.
 Jeżeli myśli, że za dobrym towarem trzeba stać w ogromnej kolejce i drogo zapłacić, 
to tak właśnie się dzieje. Jeżeli oczekiwania są pesymistyczne 
i przepełnione wątpliwościami, to z pewnością okażą się uzasadnione. 
I jeśli człowiek oczekuje spotkania z niechętnym mu otoczeniem, 
jego przeczucia się spełniają.
Ale wystarczy, że człowiek przejmie się niewinną myślą, 
że świat przygotował dla niego wszystko co najlepsze, 
i to również z jakiegoś powodu zadziała.

Zeland Vadim
TRANSERFING RZECZYWISTOŚCI
Tom piąty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz