sobota, 20 czerwca 2015

Ciekawe


Widocznie, to każda zmiana w naszej świadomości,
Zmienia światło- cieniem nasz ekran rzeczywistości.

Więc i słusznie szukamy u innych odpowiedzi, ale i bez pretensji,
Gdy są źli do nas mamy się zorientować, co jest z naszym życiem,
Nie ich, tylko nasze wnętrze to na zewnątrz projektuje i tak tworzy.

To na prawdę jest teraz najtrudniejsze i na agresję nie reagować,
Wręcz zastanawiać się i nie w gniewie, co to ma dla nas znaczyć.

Zawsze mnie to zastanawiało, a szczególnie przed lustrem,
Gdyby na reakcję naszych miny reagowało z opóźnieniem,
Lub trochę dla zmyłki i przeinaczało, obraz byłby fałszywy.

 

Kiedyś tak próbowałem coś pomyśleć o kimś i szybko rzucić nań wzrokiem,
Lub intensywnie w kinie przed seansem, patrząc uporczywie na dziewczynę,
Zawsze, gdy była samotna i nie z kimś w rozmowie, to odwracała się do mnie.

Podobnie działało to w drugą stronę ale wtedy myślałem,
Że to energia myśli przepływa i ją druga osoba tak odbiera,
Nawet kiedyś z ukochaną przeprowadzałem test świadomie,
Zapisywaliśmy godziny intensywnych myśli o sobie i trafnie.

Teraz to ja już wiem, że to moja myśli leci do ekranu,
Odbija się od niego wraca tak do mnie z odpowiedzią.

Odpowiedź nieco spóźniona i zmieniona myśleniem,
Tworzy iluzję w obrazie i zniekształcając nasze lustro.




"Wchodząc głębiej w miłość, tracisz swoje fałszywe "ja". 
I zaczynasz się bać, unikać głębi miłości,
 gdyż ta głębia jest jak śmierć.
 Zaczynasz tworzyć bariery między sobą a twoją ukochaną, 
gdyż kobieta wydaje się jak przepaść, 
przepaść przez którą możesz zostać wchłonięty. 
Powstałeś z kobiety, ona jest łonem, przepaścią... 
jeśli może dać ci życie, może dać ci też śmierć. 
Kobieta jest niebezpieczna, tajemnicza. 
Nie potrafisz żyć bez niej i jednocześnie nie potrafisz żyć z nią. 
Nie możesz się od niej oddalić, gdyż bez niej życie jest puste; 
nie możesz się do niej zupełnie zbliżyć, gdyż wtedy tracisz swoje "ja".
Ten konflikt jest typowy w każdej miłości. 
Zatem czynisz kompromisy: nie oddalasz się zbyt daleko, 
ale też nie zbliżasz się totalnie. 
Stoisz gdzieś w środku, balansując sobą... 
ale wtedy miłość nie może się pogłębić. 
Głębia miłości jest osiągalna tylko wtedy, 
gdy odrzucisz lęk i skoczysz z zamkniętymi oczami głową w przód."

Osho


Z czasem staje się kratą i nie do obalenia i przekroczenia,
Nie można siłą ją przekroczyć, a tylko miłością rozpuścić.

Życie jest piękne, gdy z takim obrazem obalamy przeszkody,
Niestety przeszkody są bardziej prozaiczne, no i upierdliwe,
Takie pokonać miłością akceptacji, to jest dopiero wyzwanie.

 

Fakt, że lęk wszystko niszczy, a strach wszystko pożera,
Bo w nich życie, to jeden koszmar, ale bez nich to utopia,
Trzeba znaleźć kompromis, dla obu stron i harmonię życia.

https://youtu.be/iIxp-Omr6pw

 Witam! Zapraszam na sesje Uzdrawiania Rekonektywnego!
Równowaga energetyczna na wszystkich poziomach, 

prowadzenie przez Wyższe Sfery, 
powodzenie i pomyślność w rozwoju osobistym, 
 przyspieszenie rozwoju duchowego.

Kontakt: 608 194 856

Pozdrawiam!


 

Tak namawia mój młody przyjaciel, więc zapraszam i polecam.
Idealnie odpowiada, jako ekran nasze myśli nie przeszkadzając.

https://www.facebook.com/RAFALHANAS?fref=photo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz