niedziela, 28 czerwca 2015

Jasność myśli

560278_336046986468716_772535332_n

To ty sprawiasz, że twoje życie “rusza z miejsca", nadając jasności swoim myślom. Myśl o tym, jaki chcesz być, co chcesz robić i mieć. Myśl tak często, aż stanie się to dla ciebie olśniewająco jasne. Następnie odrzuć wszelkie inne myśli. Nie dopuszczaj żadnych innych możliwości. Usuń wszelkie negatywne myśli ze swych wyobrażeń. Wyzbądź się pesymizmu. Rozprosz wątpliwości. Uwolnij się od leku. Ćwicz umysł w wytrwałym trzymaniu się pierwotnej twórczej myśli. Kiedy twe myśli wykrystalizują się i okrzepną, zacznij je głosić jako prawdy. Mów je głośno. Użyj słów kryjących w sobie ogromna moc: ja jestem. Nic we wszechświecie nie dorównuje stwórczej sile tego stwierdzenia. Cokolwiek wypowiesz po słowach “ja jestem", wprawia w ruch ciąg przyczyn i skutków, który doświadczenia te przywoła, przyniesie je tobie. Wszechświat inaczej działać nie potrafi. Nie umie znaleźć innej drogi. Na stwierdzenia “ja jestem…" odpowiada niczym dżin uwięziony w butelce.

Neale Donald Walsch, Rozmowy z Bogiem.


 shutterstock_165422546 (2) (Kopiowanie)

Jasność myśli to taka synchronia, nie ma zbiegów okoliczności,
Odpowiada na nasze myśli, obrazem w mózgu i na nowo wraca.


Screen Shot 2015-06-15 at 5.31.32 PM

Nie tylko wyostrzają się w trakcie siadu w medytacji.
Ale w ciągu bieżących obowiązków dnia codziennego.

Jasność myśli, to taka synchronia harmoniczna z Kosmosem,
To odpowiedź na nasze myśli, jak odbicie we wklęsłym lustrze,
Dlatego dla nas niewidoczna w trakcie życia dniem powszednim.




Ciekawe, bo gdy w takim stanie miałem podjąć w pracy,
 Jakąkolwiek trudną decyzję, zawsze okazywała się trafną.

To jedyny sposób pomocy, bo i z tej drugiej strony,
Nie można go przekazywać od tak sobie werbalnie,
Nie każdy też może telepatyczne obrazy przełożyć.

Więc zostaje przekaz intuicyjno - telepatyczny stron,
Do tych już nieco oświeconych i znudzonych życiem.
Pierwsza myśl jest i była jako pierwsza zawsze trafna.

http://porozmawiajmy.tv/z-jasnowidzka-przy-kominku-monika-jakubczak/

Ta Pani Monika J..., nie tylko ładna, ale świetnie odbiera obrazy,
To przykład klarownej czuciowiedzy, dzięki której, ja sam piszę.

 Nie bawię się już od dawna w prekognicję, bo przestała mnie cieszyć,
To tak jak łapanie baniek mydlanych i przy tak dynamicznej ewolucji.



Ona podobnie stawia na kreatywność tutaj obecnych energii,
Za pozostawieniem samemu sobie starej energii, aż zniknie,
Albo stanie się nawozem dla nowego lub starą świątynią bytu.

Nowej Natury Gai:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz