czwartek, 19 czerwca 2014

Nadzieja


 
Zdjęcie użytkownika Janusz Mirus.



Zdjęcie użytkownika Żyj świadomie.
 
https://www.youtube.com/watch?v=Bef5az485FQ

Wake up! Your transformation starts to take place.
No matter how spiritually wise or stupid you are.
Take a deep breath and just let it happen...
What a beautiful experience!
 

To wezwanie Adamusa do oddechu najbardziej do mnie przemawia,
Bo sam wiem z własnego doświadczenia, że oddech służy leczeniu.

Właśnie, gdy zastosowałem Prana Jogę, to wyszedłem z impasu po zawale,
Potrafiłem po latach długo być pod wodą i bez oddechu i czułem się dobrze,
My zapominamy jak 'bóg' o swoich dzieciach jako komórkach, więc się duszą,
Zaczynają potem chorować niedotlenione, a razem z nimi nasze fizyczne ciało.
 
 

Co do zjawiska UFO to mam swoją koncepcję,
Ale taką opartą tu na własnych doświadczeniach,
Otóż wtedy przez trzy dni, kiedy byłem w szpitalu,
Przeżyłem podróże w światy, które można by nazwać,
"Równoległe" wg koncepcji połączonych kwiatów życia.

Każdy z kwiatów życia posiada nieskończenie wiele innych,
W sobie i obok, jako komórki plastra miodu w pszczelim ulu,
Gdy masz ciało to w jednym z nich i w większości świadomości,
Gdy ją częściowo przenosisz to w innym pokazujesz się jako UFO.

Taki wniosek sam przyszedł mi do głowy, wtedy w szpitalu,
Kiedy wędrowałem do nich i to w jednym mnie zauważono.

Sam zastanawiałem się dlaczego porzucono walkę na placu boju,
Gdy jedni z walczących człekokształtnych biegli, a drudzy uciekali,
Wyraźnie przestraszeni tym co zobaczyli patrząc się w górę na mnie.

Stąd mój wniosek, że tak samo reagują zaskoczeni i nasi ludzie,
Widocznie wchodząc w inny świat stajemy się widoczni jak UFO.

I happen to be privileged enough to be in on the fact that we have been visited on this planet, and the UFO phenomenon is real. ~ Sir Edgar Mitchell

Watch "The Day Before Disclosure" .... http://www.psychedelicadventure.net/2010/10/day-before-disclosure-documentary-film.html

Jak wiemy od Starożytnych i z obecnej fizyki kwantowej,
Spirala jako galaktyka i kwant energii w ciele są podobne,
A układ wszystkiego co jest układa się jak kłąb nici i cebuli,

Nitka ciągnie się w nieskończoność tak jak nasz kosmos,
Za to gdy zaczniemy ją przenikać, jak igła kłująca kłębek.
Wtedy to otwierają się nasze kwiaty życia i przechodzimy,
A to z moich doświadczeń widać, że nie pokazujemy ciało,
Pokazujemy się jako energia duszy, orbs światła, czy UFO.

Dobre serce upiększy twoją twarz...

Emily Jane Brontë



Można porównać obecny stan do Marsa tego niby bez życia,
Na którym wybucha centralnie wulkan samej czystej wody,
A która z początku spływa na planetę małymi strumieniami,
Aby dalej tak jak one łączyć się w to coraz to większą rzekę,
Aż wszyscy staniemy się wspólnym oceanem bytu w miłości.

Zdjęcie użytkownika Teresa Oleksiak.

To pragnienie i poszukiwanie tego,
co można znaleźć tylko wewnątrz,
Jest źródłem wszystkich problemów
i jest dolną linią wszystkich działań
skutkując uwięzieniem.

Nadzieja już nie umiera ostatnia,
Daje nam nadzieję na resztę bytu.
Poczuj wewnętrzną moc wolności!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz