sobota, 9 listopada 2013

Kosmiczny dzwon




Co należy robić aby się dostroić do Kosmicznego Dzwonu?
Być w równowadze wyjść z dwoistości postrzegania umysłu!



Skupianie uwagi na niedoskonałościach innych już hamuje nasz rozwój,
To znana prawda nawiązująca do drzazgi w cudzym, a nie swoim oku!

http://2012allabout.blogspot.com/2013/11/zapiski-stworcy-skup-swoja-uwage.html



Tylko tak jak teraz ona będąca w radości nie patrzenia za siebie,
Nie spowolni wznoszenia jak to rozglądanie się a tym co robią inni.
Każdy kawałek brakujący cech naszych wad zaraz widzimy u innych,
Tak mówi przekaz i podpowiadają anioły z góry, ale ja pewien nie jestem,
Całkowicie by uwierzyć, co innego podpowiada mi ego i palcem wskazuje!


Muszę zacząć jak ona latać i patrzeć jedynie w "Górę"
Bo każdy atak na mnie i moje ego to próba nauki słowa!

http://radiobc.pl/archiwum/wszystkie/programy/narodziny-nowego-czlowieka

Podobno Kosmiczny Dzwon niedługo uderzy,
Zawsze zadawałem sobie jak to z wymiarami,
Pytanie na które nie znajdowałem odpowiedzi.

Bo wyobrażałem sobie siebie i innych jako koraliki,
Nanizane na promienie te Słońca i naszej galaktyki,
Każdy niżej lub wyżej, ale taki sam jak i powielony,
Od człowieka dzisiejszego do Najwyższej jego Jaźni!

Co z tego wynika? Że nic się nie zmieni we wzniesieniu,
Tylko nasz koralik będzie bliższy centrum naszej galaktyki,
A więc spotkamy siebie samego ale na innym poziomie bytu,
Co najważniejsze na każdym z nich czekają tak samo bliscy!



Teraz rozumiem, że gdy sam się uniosę, to nikogo tam nie zabieram,
Bo tam na mnie czeka taka sama osoba tylko na wyższym poziomie.
Gdyby to było prawdą, a moją musi, wtedy nie muszę się już martwić,
Ani o bliskich, czy rodzinę i znajomych i o miejsca piękne na ziemi bytu!

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/11/05/03-11-2013-przelomy-docieraja-do-tej-linii-czasu-babaji/

Teraz myśląc podobnie już nie muszę się obawiać nowej linii czasowej bytu,
Ani co się dzieje w niższej ze mną i moimi znajomymi, przenoszę świadomość!

Wynika z tego, że to co nas teraz czeka, to jak zbieranie grzybów w lesie,
Naszych iskier świadomości jak tych kwiatów powyżej aby je uzdrowić.
I nie tylko w równoległych światach podczas snu, ale i liniach czasowych,
Rozmieszczonych promieniście z Centrum galaktycznego tego Podwszechświata.

Wszystko co węglowe zmienia się w czasie przez powstawanie i rozkład,
Tak jak zmiana w starzeniu się twarzy w przeciągu całego życia człowieka.
Teraz ten proces będziemy odwracać i to w promieniach samego Stwórcy,
Nikt się przed nimi nie schowa i będą wypalały nasze słabości jak ogniem!



http://aamichal.blogspot.com/2013/11/miosc-jest-naturalnym-stanem-bytu.html

Bo miłość Jego jest naturalnym stanem bytu,
A dla nas i całego Podwszechświata - zmianę,
Z węglowej - do krystalicznej Wszechświata!

Miłość i współodczuwanie empatyczne ten proces już łagodzi,
Im więcej masz miejsc oczyszczonych tym mniej teraz cierpisz,
Hospicjum i szpitale, są takimi, gdzie będziemy je stosować,
Nie chemiczne lekarstwa zatruwające, ale metodą uzdrowień!

Najskuteczniejszą metodą jest samouzdrawianie świadomości,
Tak jak ciało z węgla w kryształ, tak samo zmianą paradygmatu,
Świadomość materialnej egzystencji, w świadomość mocy ducha!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz