środa, 13 listopada 2013

Dwoistość




Między dumą, a pychą, serce się otwiera lub zamyka,
Kochać, czy nie kochać i to w zakresie dwoistości natury,
Piękno nie byłoby sobą, gdyby nie przeciwieństwa jego bytu!

Podobno już nie długo opuścimy te padoły dualizmu,
Ciekawe jak wygląda niebo bez podkładu ciemności?
Pewnie po to by znów stamtąd uciec z powrotem w 3D?



No, bo jak gdyby się odwróciła, to jak można było zobaczyć jej piękno,
Gdyby nie ten święty dar dwoistości natury i tła pięknych kwiatów i wody?

Nie wiem jak by wyglądała w niebie, może złocistą kulą,
Ale to nie to samo, co możliwość ruchu piękna w czasie!

http://krystal28.wordpress.com/2013/11/10/zyjac-swoja-pasja-cz-2/

Dlatego warto żyć pasją, bez niej życie to przeżuwanie chleba!

Pewna osoba ukąsiła żądłem dumę moją i mam nadzieję, że nie spuchnie pychą,
A jedynie będzie zdrowym odruchem adrenaliny, co do dalszego mojego pisania:

http://www.eioba.pl/a/4f3t/ta-osoba-dokona-rzeczy-wspanialych-zobaczycie

Witam na facebooku! To stamtąd kradnę najpiękniejsze zdjęcia,
To cała tajemnica i odpowiedź, dla tych co się mnie o nie pytali!

https://www.facebook.com/marek.portych/friends

"Kocham dzielić się moimi kreacjami"

Bo to wdychać miłość i wydychać pisaniem,
Nie ma też i innej drogi twórczości tej sztuki,
Czy to pisania, czy komponowania tu muzyki!





[Komentarz własny]
"Widzę, po żywych, emocjonalnych reakcjach, że wyszedł z tego ciekawy eksperyment psychologiczny.
Ta nasza pierwsza reakcja jest niezwykle istotna - myślę, że dużo mówi nam o nas samych. I nie chodzi mi o komentarze, lecz o to co czytającemu przychodzi do głowy w pierwszej sekundzie po kliknięciu linka...
Od razu spieszę wyjaśnić, że wprawdzie posłużyłem się tutaj pewną sztuczką (podpatrzoną w internecie) i tekst ten jest w pewnego rodzaju dowcipem zrobionym czytelnikowi... ale jego przesłanie jest głębsze i, przynajmniej w założeniu, ma być czymś więcej niż żartem.
A czy będzie? Zobaczymy...

Osobom mocno podekscytowanym wyjaśniam,
że podany link kieruje czytelnika do jego własnego profilu na fb, jeśli ma tam konto.
Pozdrawiam raz jeszcze - szczerze i z wiarą w dobro i moc,
które siedzą głęboko zakorzenione w każdym z nas.
Odwagi!"

Popieram autora tego komentarza, co mi nabija licznik oglądalności,
Uważam, że to przedni dowcip natury, do pokochania samego siebie,
W imię słynnego powiedzenia:   "kochaj bliźniego jak siebie samego"!




A głównie uwolnij się od ocen, a głównie siebie samego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz