niedziela, 18 grudnia 2022

Wolność od negatywnych myśli

 Shanta Gabriel dla Archanioła Gabriela ~ 



 

https://tinyurl.com/2p8ejrtf
 

Daj sobie post od negatywnych myśli o sobie

Drogi,

Jesteś proszony o to,

 abyś dał sobie post od negatywnych myśli o tym, 

kim myślisz, że jesteś. 

Nic tak nie osłabia poczucia własnej wartości jak tego typu negatywne myślenie.

 Jest to wyniszczające pod każdym względem. 

Jest to dobre miejsce do rozpoczęcia, 

aby wpłynąć na inne obszary twojego życia.

Post to okres, w którym powstrzymujesz się od jakiegoś działania. 

Większość ludzi zna post żywieniowy,

 który daje układowi trawiennemu czas na regenerację. 

Podobnie jest z postem umysłowym. 

Daje on twojemu umysłowi czas na regenerację,

 abyś mógł zacząć widzieć prawdę w swoim życiu bez osądzania.

Osądzający umysł jest nieugięty,

ciągle szukający out niedoskonałości przynosić one twój świadomość. 

Chociaż rzucanie światła w ciemne zakamarki umysłu jest korzystne,

 bombardowanie się negatywnymi myślami

nawet jeśli uważasz je za prawdziwe,

 nie służy niczemu dobremu.
 

Praktyka:

Co więc możesz zrobić, 

gdy w twoim umyśle zaczynają się pojawiać nieustanne myśli takie jak: 

"Powinienem był zrobić to lepiej", 

"Nie jestem wystarczająco dobry"

 i inne negatywne wrażenia dotyczące twojego osobistego charakteru?



Najpierw udaj się do Boga. Poproś o jasne poznanie prawdy w sobie.

 Wezwij Aniołów, aby rozświetlili twój umysł Miłością i Światłem. 

Poproś o pokój w swoim sercu,

 a następnie ofiaruj wszystkie swoje myśli Boskiemu Umysłowi.

Podczas medytacji i modlitw, 

poświęć czas na wizualizację tych myśli jako ograniczających,

 których już nie potrzebujesz.

Umieść je w pudełku i zrób z nimi coś kreatywnego.

Zatop je na dnie oceanu.

Wyślij je do nieba w kolorowym balonie.

Eksploduj je jak pokaz fajerwerków lub odłóż na półkę gdzieś na strychu swojego umysłu.

 Znajduje obraz który pracuje dla ciebie i celowo wysyła negatywne myśli 

z twój świadomego umysłu.

Jest to prawo natury, że puste miejsca szybko się wypełniają, 

więc pamiętaj, 

aby wypełnić swój teraz pusty umysł światłem.

 Światło jest miłosną energią od źródła wszelkiego życia. 

Światło zawiera nasiona prawdy, które pobudzą kochające myśli. 

Możesz to rozwinąć, wyobrażając sobie,

że twój umysł jest złotym kielichem wypełnionym Bożą miłością.

Powtarzaj cały ten proces tak często,

 jak będzie to potrzebne, 

aż przestaniesz być skłonny do obdzierania siebie i traktowania siebie niemiło. 

Zamiast tego zobacz siebie takim, 

jakim naprawdę jesteś - ukochanym dzieckiem Boga;

 duchem w ludzkiej formie; 

czystym naczyniem zdolnym do utrzymania najwyższego możliwego poziomu prawdy; 

piękną, kochającą istotą świecącą Miłością na świat.

Możesz również przekształcić te stwierdzenia prawdy w afirmacje 

lub stwierdzenia "JA JESTEM", 

a staną się one silnymi przypomnieniami, 

umożliwiającymi ci wzmocnienie połączenia z twoją boską esencją. 

W słowach "JA JESTEM" jest wielka moc.  

Możesz zastąpić te lub podobne afirmacje,

 ilekroć zauważysz,

 że twój umysł zaangażował się w negatywną gadkę o sobie. 

Oto kilka przykładów:

    JESTEM jednym z Bogiem.
    JESTEM spokojny i kochający.
    JESTEM wyrównany z moim celem duszy.
    JESTEM zainspirowany myślami, które służą mojemu najwyższemu dobru.
    JESTEM zrelaksowany i w pokoju.
    JESTEM cieszący się obfitym stylem życia.
    JESTEM ofiarowując wszystkie moje prace Boskiej Obecności i jestem spełniony.

Miej te lub inne frazy gotowe do szybkiego zwrócenia się do nich,

 jak tylko zauważysz, że wkradają się negatywne myśli. 

Nie martw się, jeśli na początku nie wierzysz w swoje słowa. 

Jest to tylko opór starych nawyków myślowych, a te nawyki można zmienić.

Zacznij teraz traktować siebie z życzliwością i współczuciem. 

Pamiętaj, że jesteś głęboko kochany. 

Wiedz, że Anioły obejmują cię skrzydłami czystego światła i widzą cię jako pięknego,

 promiennego ducha, który jest tutaj, aby przynieść światu miłość. 

To jest to, kim naprawdę jesteś, 

więc proszę pamiętaj o swoich wskazówkach od Archanioła Gabriela na dziś:

Daj sobie post od negatywnych myśli o sobie.

Shanta Gabriel
dla Archanioła Gabriela

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz