środa, 28 grudnia 2022

Ten uśmiech kota z Cheshire

 Ten uśmiech kota z Cheshire



Uśmiech kota z Cheshire

Jestem w trakcie realizacji i lepiej się spieszę,

 żeby ją uchwycić.

Otwarcie serca w marcu 2015 roku pokazało mi, 

czym jest prawdziwa, prawdziwa, wyższa wymiarowa miłość.

Nasza codzienna miłość jest bardzo osobista. 

Miłość z wyższych wymiarów jest uniwersalna. 

Gdyby próbować ją skorumpować 

i ograniczyć do jednej osoby, 

po prostu by zniknęła. 

Nie zadawano by pytań. 

Żadnego sądu apelacyjnego.

Gdyby mój zlew się przelał, woda popłynęłaby wszędzie. 

Podobnie, jeśli miłość wyrasta z naszego serca,

 to kiedy nas opuszcza, rozchodzi się wszędzie.

Tak więc po otwarciu serca i spędzeniu dłuższego czasu 

najpierw w tej formie miłości,

 a później w błogości, 

nie mogłem już dłużej tolerować nikogo, 

kto myślałby, że jestem ich, 

albo że są moimi właścicielami, 

czy też słów na ten temat.

Spodziewałem się, 

że najmniejszy odcień zaborczości z mojej

lub ich strony zamknąłby moją zdolność do kontaktu

 z tą wyższą formą miłości, która nie jest zaborcza.

Mówiąc inaczej, straciłem zainteresowanie osobistą miłością. 

Moje zainteresowanie po prostu zniknęło. 

Nie jest to komentarz do czegokolwiek lub kogokolwiek. 

To po prostu zmiana w zainteresowaniu i uwadze.

Moja uwaga jest teraz na bezosobowej miłości, 

uniwersalnej miłości wyższych wymiarów.

 Nie muszę się na to szczepić. 

Mogę to zrobić w zaciszu mojego gabinetu

 ... errr ... biurka.

Właśnie to zauważyłem i zauważenie, 

uświadomienie sobie tego ma na mnie wpływ.  

Czuję się jakbym właśnie wygrał wielkiego misia pandę na torze wodnym. 

W tle "słyszę" ludzi klaszczących.

Przywiązujemy negatywną wartość do słowa "bezosobowy". OK, 

"uniwersalny" znaczy to samo. 

Bezstronny. 

Neutralny. 

Dostępny dla wszystkich, bez różnicy. 

Przepływa wszędzie, w każdym zakamarku.

Ze wszystkich terminów, "uniwersalny" wydaje mi się najlepiej pasować.

I zaraz po tym pojawia się u mnie na wdechu. (1) 

A kiedy to się dzieje, wszystkie obawy, 

wszystkie intencje znikają ze mnie 

i staję się Kotem z Cheshire - jednym wielkim uśmiechem.

Przypisy

(1) Różnica pomiędzy tym stanem a Wzniesieniem jest taka, 

że Wzniesienie jest pełne i trwałe, 

podczas gdy to doświadczenie jest stonowane i nietrwałe.  

Jednak miłość jest taka sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz