sobota, 3 grudnia 2022

Otwarcie na odpowiedzialność lidera - część 1/2


Grudzień 3, 2022 przez Steve Beckow


Archaniołowie są w pełni zaangażowani w nasze Wzniesienie.

Ile razy mamy okazję obserwować jak jeden z nich pracuje ze swoim sługą? Niewiele, jak sądzę.

Pracują oczywiście z każdym. Brakuje nam tylko zapisu tego.

W chwili, gdy Michael i ja zaprzestaliśmy regularnych rozmów (pod koniec 2020 roku), wróciliśmy do pracy w sposób, w jaki oni pracują z nami wszystkimi - cokolwiek to może się okazać.

Słyszę myśli wkładane do mojej głowy. Czuję przypływ transformującej miłości, kiedy myślę inspirującą myśl. Czasami doznaję cielesnego uczucia, które razem z Michałem uzgodniliśmy, że jest jego sygnałem na "Tak!".

Ale tutaj mówi do swojego sługi o założeniu przywództwa. I ja również chcę mówić o przywództwie w nadchodzącym czasie, ponieważ myślę, że nasz czas, czas pokazu, zbliża się. (1)

Zazwyczaj nie zamieściłbym czegoś takiego, ponieważ jest to intensywnie osobiste i otwiera mnie na śmieszność. Ale temat jest zbyt ważny, by nie puścić tego i innych podobnych fragmentów. Zaczyna się od poruszenia kwestii przemocy w mojej rodzinie.

Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 3 kwietnia 2015 r.

Archanioł Michał: Nadszedł czas, aby [twoje] przejęcie odpowiedzialności za przywództwo było przednie i centralne. Więc unikanie z powodu wcześniejszych urazów - strasznych urazów, szczególnie dla tego, który był w pozycji przywódczej lub przełomowej nie tylko na Gai, ale gdzie indziej - to było głębokie zniszczenie.

Teraz jestem bardzo zajęty leczeniem ran wojennych i jak myślicie, od kogo zaczynam?

Od mojej wewnętrznej kadry i, drogie serce, to obejmuje ciebie. Potrzebuję was, tak jak wy potrzebujecie mnie.

Steve: Powołujesz mnie do życia, prawda?

AAM: To jest dokładnie to, co się dzieje. Dlatego właśnie tworzona jest ta linia na piasku [incydent, w którym czułem, że muszę zaznaczyć swój autorytet].

Nie chodzi tu o stare sfery kontroli czy chciwości, czy cokolwiek takiego. Chodzi o to, że aby plan się rozwijał, aby praktyczne elementy konstrukcyjne (czyli to, o co prosicie - pieniądze) były na miejscu, musi nastąpić bardzo silne ponowne przejęcie przywództwa. ...

Przywództwo jest konieczne i nie oznacza lepszego niż. [Nowy paradygmat] to przywództwo z miłością. ...

Dochodzicie do tego. Po prostu wznieś [miłość] z powrotem, drogie serce, i pozwól jej płynąć. (2) Jest uśpiona. Nie zajmowaliście się nią tak czujnie, jak moglibyście, ponieważ martwiliście się i byliście w strachu wokół finansów. Bądźcie ponownie uspokojeni i idźcie naprzód.

Ponownie łączysz kropki i rozumiesz, że ta [potrzeba potwierdzenia osobistego autorytetu] skubała cię w pięty przez długi czas. ...

Nie chodzi o ego. Nie chodzi o kontrolę. Chodzi o odpowiedzialność i o przyjęcie tego, do czego dobrowolnie się zobowiązałeś, jako część tej podróży życiowej. ...

Podstawowy fundament, a najbardziej z pewnością fundament naszego porozumienia, nie zmienia się. [Moje podkreślenie.]

Od tego czasu widziałem, jak strach przed przywództwem stopniowo ustępuje. W drugiej części, poniżej, przyjmuję obowiązki i rolę lidera, których do tej pory unikałem.

(Zawarte w części drugiej, poniżej).

Przypisy

(1) Jak wiesz, myliłem się tylko za każdym razem, gdy dokonywałem przewidywań, więc niech kupujący się strzeże.

(2) O wydobywaniu miłości z serca i pozwalaniu jej płynąć, patrz "Bóg jest inteligentną miłością", 4 grudnia 2022, na https://goldenageofgaia.com/2022/12/04/god-is-intelligent-love/.

 

 Otwarcie na odpowiedzialność lidera - część 2/2

Grudzień 3, 2022 przez Steve Beckow


(Zakończenie z części 1, powyżej).

W mojej rodzinie mój starszy brat Paul był liderem, a ja byłem jego porucznikiem, który miał jego plecy.

Myślę, że Paul wyszkolił mnie do służby u Michaela.

W ciągu pierwszego roku naszych wspólnych rozmów, Michael powiedział mi coś kryptycznego, ale zadziwiającego:

Archanioł Michał: Wiedziałeś, że nadejdzie czas, kiedy poprosimy cię o bardzo dużą pracę na poziomie globalnym.  (1)

Oooooohh-Kay. Nie byłem wtedy pewien, do czego mógł się odnosić.

Zajmowałem kilka kierowniczych stanowisk, ale nie czułem, że to jest moje powołanie. To było powołanie Pawła.

Następnie Arkturianie zauważyli, kilka lat później: "W twoim wczesnym życiu było bardzo niewiele, co przygotowałoby cię do bycia światowym przywódcą".  (2) Powiedz co? O kim oni mówią, Suzanne?

W ciągu miesięcy, a może i lat od tych komentarzy, zauważyłem, że zaszły we mnie zmiany, które miały na celu to, abym mógł wykonywać pracę dyrektora generalnego filantropów humanitarnych, bardzo na skalę globalną. W zasadzie teraz czekam na to z niecierpliwością. (3)

W kategoriach materialnych czuję się bardziej pewny siebie. Mam mniej pięt achillesowych niż jakiś czas temu.

Wciąż nad nimi pracuję. Wiem, że mam ich więcej.

Obserwuję i czuję, jak krąg strachu we mnie, gdy myślę o przemawianiu do globalnej publiczności, zapada się coraz niżej w moim ciele, uwalniając części mnie znajdujące się nad nim. Obecnie zszedł do poziomu splotu słonecznego, co oznacza, że moje serce jest od niego uwolnione. (4)

Po prostu przechodzę przez przywrócenie status quo ante, status quo zanim stałem się lękliwy, w jakimkolwiek życiu to było.

Teraz pojawia się Drugie Twierdzenie Beckowa, nowe: Stanie się liderem wymaga puszczenia strachu. (5)

Popcorn się rozsypuje. Kto to jest, że wysyła tę informację?

W miarę jak strach ustępuje, jestem gotów być klarownym wołaniem.  Michał zauważył:

Archanioł Michał: Jesteś powściągliwy w byciu klarownym wezwaniem.

Steve: Tak, to prawda.

AAM: Pozwól temu odejść. (6)

Ponieważ doświadczanie miłości wiąże się z odpuszczeniem strachu, jak powiedział nam przed laty Gerald Jampolsky, (7) jestem również upoważniony do prowadzenia z miłości - niemalże channelingu do niej.

***


Spadł mi grosz na bycie liderem. Jestem teraz pogodzony z przyjęciem tej roli, jeśli będzie to konieczne.  Nie skaczę z radości. Wolałbym być w leśnym zaciszu, pisząc. Ale myśl o byciu tym pierwszym już mnie nie przeraża.

Znowu to strach przed ośmieszeniem i sprzeciwem powstrzymywał mnie, kiedy wszystko inne, co wiem o sobie, mówi mi, że nie ucieknę przed prowadzeniem.

Myślę, że moja kapitulacja czekała na to, by zobaczyć, że bycie liderem nie oznacza, że (A) zawsze przewodzisz (możesz przewodzić, podążając za innymi, ale nadal przewodzisz) lub (B) że przewodzisz, a ludzie muszą za tobą podążać (po prostu oferujesz jedną z alternatyw; mają swobodę wyboru).  I nie to, że musisz przewodzić w każdej minucie dnia. Inni muszą mieć szansę. I być może ty też będziesz musiał dać jej odpocząć.

Lider musi rozpoznawać i zachęcać do przywództwa. Nic w naszej kulturze nie przetrwałoby bez idei z nią związanych przekazywanych z pokolenia na pokolenie.

Kiedy wejdę w domenę o nazwie "Jestem gotów do przywództwa", pomysły zaczynają płynąć.

Wiem, że moje przywództwo jest na piśmie. Niezależnie od tego, czy jestem dyrektorem generalnym, czy pracuję z galaktykami, pozostaję pisarzem. Michael, któremu służę, powiedział:

AAM: Na liście rzeczy do zrobienia niech [pisanie] będzie zawsze ostatnią rzeczą, która odpada. (3)

I:

Steve: Moje przywództwo jest w pisaniu.

AAM: Correct.... I we wskazywaniu drogi. (4)

Dla mnie przywództwo oznacza, że jesteśmy gotowi przyjąć tę rolę, ale wiąże się też z tym, że pozostajemy świadomi potrzeb i pragnień tych, którym zakładamy lub proponujemy przewodzenie.

Nie oznacza to, że nasza wola zwycięża. Oznacza to, że zobowiązujemy się do tego, aby wola większości przeważała, z wyjątkiem sytuacji, w których prawa człowieka mniejszości wymagają ochrony. I tak przekładamy tę wolę większości (z kontrolą) na programy działania.

Mam to. Od zawsze byłem blokowany przez wszystkie lęki, które poprzedzają zgodę z samym sobą na przewodzenie.   Już nie jestem zablokowany. Przyjąłem tę rolę.

Przypisy

(1) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 30 listopada 2011 r. [dalej AAM].

(2) Arkturianie w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem poprzez Suzanne Lie, 16 marca 2013 r.

(6) AAM, Jan. 20, 2016.

(7) Gerald G. Jampolsky, Love Is Letting Go of Fear.  Celestial Arts, 1979.

(3) Michael powiedział kiedyś, że opóźnienia pomogły wielu z nas osadzić się w roli, którą będziemy odgrywać i zgadzam się z tym.

(4) Wzrost napięcia cielesnego powoduje spadek świadomości; spadek napięcia cielesnego powoduje wzrost świadomości. (Pierwsze Twierdzenie Beckowa.) W miarę ustępowania napięcia opartego na strachu, świadomość powinna więc wzrastać.

(5) Pierwsze twierdzenie Beckowa:  Wzrost napięcia cielesnego powoduje spadek świadomości; spadek napięcia cielesnego powoduje wzrost świadomości.

(3) AAM, 7 lutego 2013.

(4) AAM, 2 sierpnia 2019 r.
(5) Loc. cit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz