poniedziałek, 12 grudnia 2022

Inwokacja dla Uzdrowienia Karmicznego

 Jennifer Crokaert ~ 




https://tinyurl.com/33dmem8b


Witam! W ciągu kilku najbliższych dni pojawi się film na YouTube, 

który będzie uzupełnieniem tego wpisu. 

Jest to kontynuacja ostatniego kanału Ashian 

o mocy robienia karmicznych oczyszczeń teraz,

 oraz aktualizacji Astrologii Pełnego Księżyca z grudnia 2022 na YouTube, 

która wskazuje, że rok 2023 będzie najpotężniejszym rokiem

dla oczyszczenia starych energii i zamanifestowania życia swoich marzeń,

 wolnego od ograniczeń przeszłości.
 

Jak rozpocząć Oczyszczenie Karmiczne

Zanim zaczniesz się martwić o to, 

że "zrobisz to dobrze", poświęć chwilę.

 Oddychaj! Nie ma nic złego.

Jeśli zdecydowałeś się to zrobić, zaufaj, ż

e zrobisz to we właściwy dla Ciebie sposób. 

Liczy się to, że zdecydowałeś się wykonać tę pracę 

i że Twoja intencja jest czysta; 

jesteś motywowany pragnieniem uwolnienia się, 

abyś mógł żyć swoim najwyższym dobrem. 

Wibracja, energia, intencja...to jest to, co się liczy. 

Wszystko inne to tak naprawdę tylko rekwizyt ~ bardzo przydatny, 

ale nie niezbędny.
 

 

Ustawienie sceny

Użyłam następujących rekwizytów, aby symbolizować Ziemię, 

Wiatr, Ogień, Wodę: roślina/kwiat, kadzidło, świeca i miska z wodą.

W tym przypadku miałam również wstążkę do pocięcia, 

ale sznurek lub kawałek wełny też by się przydał.  

Dla mnie liczyła się bardziej symboliczna natura odcięcia więzów z przeszłością.

 Możesz też mieć jakieś kryształy, których chcesz użyć.

Miałam też trochę szałwii, 

którą podarowała mi moja szwagierka, 

a która jest kolejnym potężnym środkiem oczyszczającym.
 

Stwórz świętą przestrzeń

Jeśli organizujemy imprezę, ustawiamy scenę.  

To samo dotyczy pracy duchowej, z tą różnicą, 

że tutaj skupiamy się na przestrzeni energetycznej;

 musimy stworzyć świętą przestrzeń, zapieczętować ją i oczyścić. 

Czuj się swobodnie, aby zrobić to na swój własny sposób, 

a na wypadek gdyby to było pomocne, 

oto moja inwokacja; czuj się swobodnie, 

aby dostosować ją w sposób, który działa dla Ciebie. 

Jesteś mistrzem, żądaj swojej mocy,

aby zrobić to na swój sposób.


Inwokacja

    Przywołuję i tworzę tę świętą przestrzeń.
    Zakotwiczam, blokuję i pieczętuję tę przestrzeń 

we wszystkich liniach czasowych i wymiarach.
    Zapraszam fioletowy płomień do oczyszczenia tej przestrzeni

 ze wszystkich wibracji,

 które już mi nie służą, w najwyższym dobru wszystkich.
    Zapraszam Boską Matkę, Wzniesionych Mistrzów, Galaktyków Światła,

 Istoty Anielskie... [i wszelkie istoty, które z wami rezonują:

 to wasze przyjęcie, to wasza lista gości]!
    Proszę was o zapieczętowanie tej przestrzeni w waszej miłości 

i łasce oraz o asystowanie mi w oczyszczaniu wszelkiej karmy, 

osobistej i zbiorowej, która już nie służy.

Medytacja

Następnie siedzę w medytacji i czekam,

 aż pokaże mi się to, co muszę zobaczyć, 

w tym przypadku widziałam siebie umierającą przy porodzie, 

paloną na stosie i znoszącą szczególnie brutalną śmierć. 

Zaufaj temu, co sobie "wyobrażasz",

twoje wyższe ja będzie cię prowadzić.

Zaufaj procesowi, 

kiedy poprosisz Boską Matkę i wzniesione istoty o pomoc, 

staniesz się pasażerem, a nie pilotem.

Kiedy obrazy i pomysły już nie płynęły,

 przecięłam wstążkę/wełnę,

 aby symbolizować przecięcie wszystkich sznurków 

i powiązań z energiami tych wydarzeń dla siebie

 i dla wszystkich innych, którym ten akt służy. 

Następnie poczułam się poprowadzona do przesunięcia świecy w powietrzu

 w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. 

Na koniec skropiłam obszar nad stołem kilkoma kroplami wody. 

Ponownie, zrób to po swojemu. 

Podążaj za tym, co czujesz, 

że jest dla ciebie właściwe.
 

 

Modlitwa oczyszczenia karmy

    Przecinam teraz wszystkie więzy, obligacje,

 łańcuchy, śluby, obietnice i wszelkiego rodzaju porozumienia, 

które nie są już zgodne z moim najwyższym dobrem i z najwyższym dobrem,

 i robię to z wdziękiem i łatwością.
    Proszę Fioletowy Ogień, aby oczyścił, 

wyczyścił i oczyścił te energie w zgodzie z najwyższym dobrem wszystkich.
    

Przywołuję łaskę i łatwość Ducha w tej ekspansji siebie 

i wszystkich istot w nowe doświadczenie Boskiego życia i mistrzostwa.
    Pobieram te kody do Gai dla dobra całej ludzkości, 

w najbardziej odpowiednim czasie, 

dla najwyższego dobra wszystkich. I tak to jest.

Zamknięcie ceremonii

    Składam podziękowania wszystkim istotom miłości i światła,

 które asystowały w tym procesie.
    Pieczętuję tę przestrzeń i zamykam tę sesję w miłości i świetle.

Jak wspomniałam na filmie o Pełni Księżyca, 

kiedy skończyłam tę modlitwę, zobaczyłam, 

że w moim oku umysłu pojawiła się tęcza na tle różowo-złotego nieba, 

a z nieba spadł obfity deszcz złotych monet. 

Uwielbiam sposób, w jaki zestroiło się to z astrologią Pełnego Księżyca, 

która wskazuje, że kiedy uwalniamy się od naszej karmy, 

otwieramy naszą energię na otrzymywanie wszelkich form obfitości; 

 w tym zdrowia, radości, odżywczych przyjaźni, podnoszącej na duchu pracy...

Tworzymy Złoty Wiek poprzez to, jak żyjemy teraz.
 

Jak stworzyć Ceremonię Oczyszczania Przodków

W najprostszej formie, używamy struktury i modlitw / intencji powyżej, 

prosząc o pomoc w oczyszczeniu wszystkich więzów przodków,

 zniewoleń i zakłóceń, które nie służą już naszej linii i linii ludzkości, 

zgodnie z najwyższym dobrem wszystkich.

 Podczas medytacji stań się świadomy obrazów, 

które są pokazywane, ponieważ są one wskazówkami do energii, 

które oczyszczasz w swojej linii i dla ludzkości.

Może się to rozwinąć jako historia, 

pojedyncza scena lub po prostu "poczucie" czegoś. 

Ja jestem bardzo wizualna, 

więc widzę jak rozwijają się historie, 

Ty możesz słyszeć, czuć, smakować lub wiedzieć co oczyszczasz,

 w sposób, który jest zgodny z Twoimi talentami.
 

Najważniejszy punkt

Zaufaj sobie. Ty jesteś mistrzem, 

czy wierzysz w to czy nie, ty JESTEŚ. 

Użyj powyższych modlitw jako punktu wyjścia 

do stworzenia swoich własnych ceremonii i oczyszczeń.

Zaufaj Boskiej Matce. 

Kiedy ofiarujesz to w służbie dla Niej, 

będziesz intuicyjnie widział wszystko, 

co musisz zobaczyć/wiedzieć/robić.

Masz to, możesz to zrobić. Jeśli jednak czujesz, 

że potrzebujesz pomocy, oferuję oczyszczenie karmiczne, 

oczyszczenie przodków, jak również oczyszczenie z bytów. 

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat którejś z tych usług,

 napisz do mnie.

Copyright © 2022 Jennifer Crokaert www.jennifercrokaert.com YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz