wtorek, 27 grudnia 2022

Rozpoczął się nowy etap!

 Jenny Schiltz ~ 




https://tinyurl.com/z9ay5fdt

Chciałabym poświęcić chwilę, 

aby przesłać Wam krótką wiadomość dotyczącą wspaniałej wiadomości, 

którą podzielił się duch.

W dniu przesilenia, 

alarm mojego męża włączył się, 

podnosząc mnie z głębokiego snu,

 ale nie do końca mnie budząc. 

Kiedy pozostałam zawieszona w półmroku, 

starając się uchwycić kosmyki nocnych snów, poczułam, 

że jestem ciągnięta, przywoływana.

Podążyłem za znajomą siłą przyciągania i znalazłem się na statku.

 Moja drużyna była obecna i przywitała mnie głośnym "Sto lat!!!".

Spojrzałem na nich zdezorientowany i powiedziałem: 

"To nie są moje urodziny". 

Roześmiali się i powiedzieli: "Zaznaczysz ten dzień jako ten, 

który wiele zmienia w twoim życiu".

Byłem zdezorientowany; 

mój ludzki umysł wymyślał scenariusze,

 jak moje życie się zmieni.

 (Wygraj na loterii! Tak, proszę! lol) 

Mój najwyższy aspekt pomachał mi i powiedział pozwól, 

że ci pokażę... "Gratulacje są w porządku".

Pokazała mi siatkę oświetloną i zakotwiczoną w pełni na ziemi.

 "To się stało; to, nad czym ty i inni pracowaliście przez tak długi czas, jest zrobione. 

Ta siatka niesie wyższą częstotliwość, 

wyższy prąd elektryczny, 

który pozwala dużej części duszy zakotwiczyć się w ciele. 

Wielu oznaczy ten czas jako czas odrodzenia."

Gdy to mówiła, moje ciało stało się naelektryzowane i pokryte gęsią skórką. 

Ci, którzy są gotowi, znajdą się głęboko w swoim wcieleniu. 

Nastąpi to w fazach - najpierw pobranie, 

potem oczyszczenie tego, co jest niezgodne z duszą, 

a następnie zakotwiczenie/wcielenie tego,

 co zostało pobrane. 

Będzie się to powtarzać aż do skutku.

Zapytałem jak długo potrwa ten proces i powiedziano mi, 

że będzie się to różnić w zależności od osoby. 

Będzie to zależało od tego,

 co trzeba oczyścić i jak duży opór ma się wobec nowego.

 Każde pobieranie naszej duszy wymaga od nas puszczenia tego, 

co już nie jest dopasowane.

Kiedy wczuwam się w ten proces - czuję się jak pyszny,

niesamowity rozwój (chociaż może mieć fizyczne wyzwania). 

Będziemy odkrywać nasze prawdziwe jaźnie kawałek po kawałku

 i kontynuować uwalnianie się od ograniczających ciasnot 

naszych systemów przekonań i zobowiązań.

Powiedziano mi:

 "Bądź znowu noworodkiem; patrz na wszystko z zachwytem. 

Puść to, co myślisz, że wiesz, i pozwól, 

aby prawda przeszła przez ciebie; bez osądu. 

Bądź otwarty na to wszystko".

"Jesteście magią w królestwie, które zapomniało, 

że ono również jest magią".

To było naprawdę piękne przesłanie. 

Ten okres czasu każdego roku trzyma niesamowite światło

 i możliwości wzrostu; ten rok,

 jednakże, jest jeszcze bardziej potężny, 

ponieważ pogłębiamy nasze doświadczenie wcielenia. 

Dziękuję wszystkim, którzy utrzymywali i zakotwiczali światło;

 każdy z nas jest potrzebny i tak bardzo cenny.

Przesyłam wam wszystkim mnóstwo miłości i błogosławieństw. 

Doceniam wszystkich, którzy dzielą się tą wiadomością, 

ponieważ wielu jest ukrytych na mediach społecznościowych.

Jenny

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz