wtorek, 20 grudnia 2022

Błogosławieństwa

 Matt Kahn: Błogosławieństwa


(email)

Nie możesz przegapić żadnego szczególnego błogosławieństwa od otrzymania,

 nawet jeśli nie jesteś świadomy dlaczego rzeczy się dzieją 

i powodu ich pojawienia się w twoim życiu.

Wszechświat robi to wszystko dla ciebie, 

pracując przez ciebie w każdym oddechu, 

oferując wszystko, czego potrzebujesz, 

aby przejść od jednej chwili do następnej - bez względu na to, 

jak się czujesz lub jak to postrzegasz.

Niewątpliwie odgrywasz w tym wszystkim kluczową rolę 

i jest nią uświadomienie sobie cudownej precyzji Uniwersalnej woli, 

w jakimkolwiek tempie ma być ona postrzegana.

Aby pogłębić ten wgląd, 

proszę powtarzać na głos następujące słowa:

 "Drogi ukochany Wszechświecie,

 dziękuję Ci za pracę poprzez mnie i pozwalanie

 na otrzymywanie najbardziej cudownych możliwości,

 jako sposób świętowania tego,

 jak naprawdę potężny, wyrównany i suwerenny JESTEM i zawsze będę. 

Gdy otrzymuję codzienne błogosławieństwa, 

które przypominają mi o doskonałości boskiego wyczucia czasu, 

niech to równie mocno promieniuje na serca wszystkich. 

Dziękuję Ci, Ukochany Wszechświecie. Dziękuję. Dziękuję. 

Dziękuję. I tak jest."

Niech ta chwila i mantra przyniosą odżywienie, 

ulgę, nadzieję i radość wszystkim niewinnym częściom siebie 

- niezależnie od tego, 

czy te części wydają się mieszkać w waszej indywidualnej formie, 

czy są empatycznie odczuwane w ciałach wszystkich.

Z mojego serca do waszego, 

dziękuję za bycie tak szczególną częścią mojego życia 

poprzez pozwolenie mi na zaszczyt bycia częścią waszego.

Wszystko dla światła. Wszystko dla życia.

Wszystko dla Miłości,

Matt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz