środa, 31 lipca 2019

Ograniczenia


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Wszelkie podobne ograniczenia będą powoli zanikać,
Tak jak muł i osad denny przy wynurzaniu się z bagna.

Zawsze się dostrajamy do gęstości stanu wibracji myśli,
Gdy medytujemy wszystko co zagęszczone się rozcieńcza.

Opada z braku energii podtrzymywanej uwagi,
Automatycznie to nas podnosi jak w windzie.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Dlatego nasza religia nie uznaje medytacji, a modlitwę,
A modlitwa to prośba o coś, co nas również ogranicza.

Te coś jeśli jest materialne zatrzymuje na aktualnym poziomie,
A fakt, że to materialne nie podnosi, a może pociągnąć i w dół.


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Ograniczenia są jak balast na wzburzonym morzu dla statku,
Utrzymuje nas w równocześnie w równowadze, ale i głębiej.

Tylko surfer może się ślizgać bez zanurzenia,
A to gwarantuje podwyższanie świadomości.



Nocne wędrówki we śnie często nazywane są lunatykowaniem. 
W starych medycznych księgach już ta nazwa jest nieco inna. 

Chodzenie we śnie nazywa się Somnambulizmem. 
Czym jest owo nocne spacerowanie poza świadomością człowieka?

Czy śnimy na jawie i w trakcie snu, oraz wtedy lunatykujemy?
Według mnie wszystko musi być w równowadze wtedy żyjemy.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Słyszałem anegdotę o Jezusie, nakreślił na piasku dwie linie, 
Potem zwieńczył trzecią tak jak dachem, gdy zgadli że to dom.

To potem dodał: te dwie ściany: to wiara i wiedza, 
Muszą być w równowadze, bo miłość jest dachem.

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst i jedzenie


Ograniczenia biorą się z umysłu naszego, a który uwierzy,
W wymysły innych umysłów, bo nie posiada swojej wiedzy.

Photon energy     -      to potężne nowe źródło energii, 
Które zastąpi energię elektryczną w nowym tysiącleciu.

Teraz już wiemy dlaczego boją się nasi władcy od naszych ograniczeń,
Gdy nie będziemy potrzebować energii elektrycznej, to stracą władzę.

Obraz może zawierać: tekst

Bazując na jakimś lęku można ograniczyć każdego człowieka,
A potem trzymać go jak w klatce, korzystając z energii strachu.


Podobno czas jest takim ograniczeniem dla bezczasu,
Albo z nim się ścigamy, albo go olewamy by sam zniknął ...


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, góra, tekst, na zewnątrz i przyroda

Łatwo to mnie mówić, gdy jestem na emeryturze i wyzwolony z systemu,
Lecz gdy pracowałem za długo szedłem na stronę i chwilę medytowałem.

Po powrocie nawet z kibla wracałem odświeżony jak po urlopie,
Na prawdę wystarczy parę oddechów przeponą i z kumbaką ...

Obraz może zawierać: tekst



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz