wtorek, 9 lipca 2019

Intuicja


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

Dzięki niej widzisz sytuację jaśniej, a często cię ona ostrzega,
Nie może krzyknąć, użyć materii, ale wywołuje dreszcz skóry.

Czasami daje znaki jako zbiegi okoliczności, uczucie przewidywania,
Gdy raz zarzucony haczyk załapie, to wtedy stara się nie puścić uwagi.

Obraz może zawierać: chmura, niebo i tekst

Będzie się wdzięczył jak małe dziecko i wołając: 'tata patrz!'
Pokazując jakieś dziwne rzeczy, jak na zegarku: 11.11, 22.22.

Uwaga jest głównym nośnikiem miłości jako energii,
Nie tylko dzieci się jej domagają, ale nawet starzy ...

Obraz może zawierać: noc i tekst

Wtedy następuje coś pięknego dla kosmosu,
Gdy ludzie się energią wymieniają i świeci ...

Gdy energia nie płynie jest tylko potencjałem,
To ona nas od wewnątrz naciska aby się dzielić.

Obraz może zawierać: tekst


Intuicja mi też podpowiada, że to co pisze młody kolega,
Ma się faktycznie do tego co się teraz z nami dzieje ....

Podobnie czuję się jak gdyby osłabły w ocenie czegokolwiek i kogokolwiek,
A fizycznie w odbiorze rzeczywistości i zachowaniu równowagi na nogach.

Nie wiem dlaczego łatwiej mi jechać na rowerze i pływać,
Niż chodzić na nogach i robić gwałtowne zwroty ciała.

 

 "Co może być ciekawszego i bardziej wartościowego do zrobienia? 
Do końca nie wiem, jak szybko stanie się wyraźnie odczuwalne to, co opisałem. 
Przyszła do mnie odpowiedź, że szybciej niż ludzie się spodziewają."

/mam bardzo podobne do autora odczucia./ 

Intuicja?

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

Nikt nie może być mi bliższy ode mnie,
a ja, ja jestem sobie czasem taki daleki...
♡ Stanisław Lem


Większość przekazów służy w zatrzymaniu nas i jakby w ruchu uwagi do wewnątrz, 
Jakbyśmy stali na stopniu pędzącego pociągu i zastanawiali się czy dalej nim jechać.

Czy też wyskoczyć... cisza i spokój likwidują podobny obraz pozornego wyboru,
 A kontrolerzy na peronie skłaniają nas do wyjścia na stacji by pociąg nam odjechał.

Tylko intuicja pozwala nam jeszcze po peronie życia chodzić,
A jednocześnie pozwala trzymać kontakt ze stopniem pociągu.

The-Torus-main-4-post


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz